ca tot vorbeam ieri de criza

postat de dracu in 2009-01-28 10:30

fin’ca tot discutam ieri de criza aici, am mai gasit un semn care imi spune clar cat e de groasa situatia.

fiind o firma mare, si cu biroul in buricul targului, primim in general CV-uri la receptie. ca trece lumea si le lasa, iar noi, baieti finuti, le primim.

ok, acu vro 2 ani, de exemplu, cand inca erau o gramda de joburi p-aci, si dadeai cu tunu sa gasesti niste oameni cat de cat competenti si calificati, primeam la receptie undeva in jur de 10-15 CV-uri saptamanal. cel mult.

ieri am facut o mica inspectie pe etaj, si am aruncat o privire si pe la receptie. si mi s-a facut parul maciuca. un vraf de CV-uri, cat pe ce sa ingroape de vie receptionera. am intrebat-o ce naiba face cu ele acolo, de ce nu le stivuieste si ea in alta parte. si mi-a raspuns ca alea sunt CV-urile primite SAPTAMANA ASTA. care abia a inceput. undeva la un 200-300 buc, ca n-a stat nici dracu sa le numere.

am trimis un mail la Lloyds sa ma interesez de un training (peste 2.000E, sa-mi bag picioru). mi-au raspuns in 5 minute.
Bureau Veritas, care nu-mi raspundea cu saptamanile la mailuri, acu raspunde in acceasi zi.

futere, bre….. e groasa treaba.

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Ianuarie 2009 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

