fuckin democracy

postat de dracu in 2009-01-21 17:51

democratia e buna, in general. asta cand vorbim despre politica.

da sa-ti bagi pula-n ea de democratie cand vine vorba de firme, private sau nu.

ca de obicei, am inceput cu concluziile

acu, de la ce m-am luat.

de fo 2 ani de zile, “amploaiatii” nostri (aka “negrii de pe plantatie”) se plang ca-i doare spinarea, ca-s scaunele de cacat, ca nu-i coafeaza, etc. fiind vorba de scaunele pe care stau la birou si computeresc (computereaza??).

desi, fie vorba intre noi, astea chiar is scaune de lucrat la computator, cu spatar reglabil, inaltime reglabila & shit.

nu indraznesc sa le povestesc cum lucram io ca designer cate 10-12 ore pe zi pe un scaun de lemn care nu incapea sub birou (un injiner destept de la noi din santier le-a proiectat astfel incat scaunul era mai lat decat gaura in care iti bagai picioarele sub birou. adica trebuia sa stai cocosat ca sa ajungi mai aproape de calc, sau cu numa un sfert de buca).

da is ceva mai ieftinele (sau ma rog, ar fi mai ieftine daca ar fi cumparate in mod normal. nu va spun cat am platit noi pe un scaun d-asta naspa, ca sa nu faceti infarct. e cu 4 cifre).

booon, deci se plang negrii de vro 2 ani ca-s scaunele de cacat, si ca vor mai de fitze.

fiind noi o companie careia ii pasa de sclavii proprii, am zis ca “hai bah, de ce nu, ca oricum ne deconteaza Clientu).

m-am dus la un magazin de mobila, de unde am venit cu o carca de cataloage. si le-am cerut sa-mi trimita 4 modele de scaune, ca “monstre”, ca sa le aratam la oameni.
io, binevoitor cum sunt de fel, am zis ca le punem in hol, cu o listuta, lasam lumea sa le probeze, dupa care lumea voteaza pe listuta. scaunu cu cele mai multe voturi va fi declarat castigatoriu.

deci, pula mea, democratie curata. vocea boborului.

da ce credeti ca o fost bine asa??? nooooooo…

mai intai, a durat cam o luna de zile ca angajatii sa-si monteze curu in scaun, si sa dea cu batzu la ce prefera. ca e complicat, in pula mea, si ia o gramada de timp.

no bine, s-au hotarat ei in cele din urma, dupa ce le-am trimis circa 1534 de mailuri.

dupa care au inceput sa se planga de democratie. ca cum? adica ei au votat zis dejeaba ce vor? ca ei credeau ca o sa le cumparam la fiecare ce scaun i s-a sculat. si cum, scaunele alea rosii si dragute au picat de pe lista? da de ce?

acu fo 3 zile, a venit unu cu o oferta beton de scaune. arata misto, mai eftine, si cu 5 ani garantie.
asa ca am luat castigatoru de la concursu precedent, si l-am pus cu noul candidat. sa mai dam o sansa negrilor sa aleaga ce-i mai bun. neaaah.. si asa o fost nasol.

da unde-s alea rosii? ca astea negre is urate. da pe violet nu-s?

pe la ora 4, fin’ca vor sa vina astia sa-si ia scaunele de monstra inapoi maine, am luat io lista si am bagat talpa prin birouri, ca sa se hotarasca pulimea. cu japca, daca de buna voie n-au chef. faze din timpul respectivei actiuni:

* Marlin Monroe (seamana perfect, si-a facut si tatuaj cu alunita) ma intreaba daca se poate alege numa intre scaunele alea 2 negre si urate.
ii raspund ca nu e un futut de concurs de frumusete pt scaune, si ca DA, tre sa aleaga din alea 2 modele. sau sa si-l pastreze pe ala vechi (pe care poa sa si-l bage si in cur; da p-asta nu i-am mai zis-o ).

* un injiner imi zice ca nu-i place nici unu, ca nu se pot inclina pe spate scaunele.
-ba da coaie, se pot.
-nu bah, nu se pot.
-bah injinerule, la manete si butoane ai umblat??? iti zic ca SE POATE.
-a, da?
-da. ‘te’n cur.

* o veveritza de la contabilitate:
-n-am timp acu, se poate in juma de ora?
-nu, nu se poate. ca iau scaunele.

* o veveritza de la project control:
– da ala rosu nu mai eeeeeeee?
– nu mai eeeeeeee. is numa negre.

le-am trimis in cele din urma un mail capetelor de departamente, sa-mi zica cate scaune si din ce model vrea fiecare in departament. ca Sefu cica sa le dam voie sa aleaga din ambele modele.

acu, nu era mult mai simplu daca alegeam io scaunu, in functie de cerintele de HSE, ergonomie si pret, si le dadeam negrilor: luati bah, ca v-am adus scaune noi. le vreti sau nu?

bagi pula-n ea de democratie, ca am pierdut vreo saptamana cu cacaturile astea de scaune.

p.s. am inceput io sa negociez discountul pt scaune, ca daca ii las pe astia de la Procurement le scot si p-astea cu 4 cifre la cum “negociaza” ei.

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Ianuarie 2009 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

