bre, la voi e criza???

postat de dracu in 2009-01-26 14:34

cum ne prindem ca e criza?
asta in cazul in care suntem dintre fericitii care inca nu si-au pierdut jobul.

pai sa va zic io ce imi sugereaza mie ca se intampla o criza:

* ma invidiaza unul de la Client. unul d-ala care castiga in 2-3 luni cat castig io pe an. si asta pt ca pe 31 Mai ii expira contractul, si din penis prelungire. iar noi mai avem de lucru inca vro 5 ani aici. minim.

* labagiul de care vorbeam aici, care m-a taxat de 1.100E, sta cu apartamentul gol. desi el a cerut bani ca cica n-a putut sa-l inchirieze din cauza reparatiilor facute moca de noi. sa mai stea macar inca 1.000 de ani, futu-l in haripa.

* unul de la o firma de scaune, care era sa-si faca sepucu pe chestia ca s-a trezit prea tarziu pt a intra in competitia de scaune.

* faptul ca indivizii care vor sa aduca scaunele sunt dispusi sa faca niste discounturi demne de tot respectu (in jur de 20%), numai pt a prinde comanda, si a isi asigura o buna relatie cu o firma de marimea noastra. pentru ca o sa mai cumparam si alte chestii de mobilier.

* expatii s-au rarit ca dracu, cateva mii au parasit tara in ultimii doi ani (intre 5-10.000), si in consecinta s-au umplut carciumile expatilor de locali. chestie najpa.

* argumentu final: e criza si la ei in imobiliare. si vreau sa spun ca si astia aveau niste preturi, de parca erau bucuresteni. adica intr-o cladire noua, in buricu targului, era 7.000$ metru patrat.

m-am intalnit acu fo 2 zile cu agentu care mi-a gasit ultimele 2 apartamente. unul dintre foarte putinii agenti imobiliari pe care i-am intalnit in viata mea posesor de bun simt, si care chiar a tinut cont de cerintele mele la apartamente.
ultimul contract de inchiriere l-a facut in noiembrie, pentru apartamentul meu. de atunci, pula, face foamea. despre contracte de vanzare, ce sa mai vorbim. is vise umede deja.
m-a intrebat si pe mine daca nu pot sa-l ajut cu un job.
i-am zis ca, deocamdata, nu facem angajari. dar l-am intrebat: ok, ce stii sa faci? chestie la care a ramas fara raspuns.
daca ar fi stiut engleza mai bine, poate ii bagam CV-ul la Human Remains.
de unde si trista concluzie ca aia care nu-s in stare sa faca nimic, se fac ori agenti imobiliari, ori lucra la cadavre umane.

deci, intrebarile este:
la voi se simte vro criza? daca da, cum se manifesta?

Later edit:
am uitat sa pomenesc si de faptul ca o agentie imobiliara ma suna IN FIECARE SAPTAMANA sa ma intrebe daca nu imi trebe apartament, fumeie de serviciu, baby siteritza, masaj, amanta, blow job a.s.o.
si de fiecare data le spun ca NU.

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Ianuarie 2009 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

