Asa sa-l ajute Allah

postat de dracu in 2009-01-19 14:22

Peregrinarile mele p-aici, dintr-un apartament intr-altu, au fost in general “normale”.
Apartamentele au fost mentinute in buna stare, ca n-am dat petreceri cu zacusca pe pereti & shit.

la ultimu apartament, totusi, Maimuta-mea si-a pus amprenta. la modul ca a belit o bucata din tapetul de pe perete, din dormitor. tapet de o foarte buna calitate, de altfel, si lipit profesionist, ca a reusit o puradela de un an si un pic sa bage gherutele in spatele tapetului pe la lipituri, si sa-l rupa ca pe o coala de hartie.

no bine, dupa ce m-am mutat in noul apt, propetarul alui vechi a facut scandal ca i-am stricat asa frumusete de tapet din matase olandeza. in decembrie, cand am auzit ca labagiul face scandal, le-am zis altora de la firma sa-l intrebe cat ma costa, ca i-oi da 100-200E pentru pagubele produse de fiica-mea.

pana la urma, datorita scandalului facut de labar, astia de la firma i-au inlocuit tapetul IN TOATA CAMERA (pula mea, bine ca nu in tot apartamentu). normal, pe cheltuiala firmei.
un om cu un minim de bun simt ar fi zis “saru’mana” ca firma i-a renovat camera moka, nu-i asa???

ei bine, nu.
muistu dracu, pe langa faptu ca s-a ales cu o camera renovata fresh (si chiar avea nevoie de renovare, cu tapetul ala de tot cacatul, si lipit de o pereche de orbi bolnavi de Parkinson), a cerut despagubiri firmei ca timp de 28 de zile (cat au durat reparatiile, ca am fost si baftos sa prind sarbatorile), vezi draga doamne, el n-a putut sa-si inchirieze apartamentul.
am si vazut cozi de expati la el la usa, care se bateau cu caramizi, dornici sa ii dea mii de dolari pe apartament, fix de Craciun si de Revelion (cand toti expatii pleaca acasa). si a amenintat ca da firma in judecata daca nu isi primeste banii.

mno, avand in vedere ca: io-s baiat bun si nu vreau sa aiba prestigiul firmei de suferit ajungand in tribunal; si ca daca ajunge, astia (din patriotism + satisfactia de a fute niste expati), sigur o sa ii dea muistului castig de cauza; si ca, pana la urma, e vina mea ca a belit Maimuta tapetul de pe perete, tre sa scot lovelele din buzunar.
1.100E.
futu-l in gat de muist.

D-aia zic:
Sa-l ajute Allah pe muistu ala sa aiba parte de banii aia fix cum am avut io!!!
sa-i cheltuie pe operatii sa-si repare gaozu. si operatiile sa nu reuseasca.
sa-i faca fiica-sa 2 copii din flori. in fiecare an.
si nevasta-sa.
sa-i coaca pula si sa NU-I cada.

mi-as pula’n neamu lui de la maimuta-ncoace…..

Later edit:
omu a castigat mult la afacerea asta.
a jumulit de la firma noastra (adica de la mine) 1.100E, si in schimb va fi trecut pe loc de frunte in black-listul tuturor companiilor mari din oras. adica o sa mai inchireze Pulea apartamentu lui

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Ianuarie 2009 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

