2 pietricele si o lingurita de nisip

postat de dracu in 2009-01-15 01:34

No, gata si concediul. Back in business.

Sa tragem o linie si sa vorbim de bani.

Concediul m-o costat aproximativ 5.000E. cheltuiti pe diverse. Ce e de retinut e ca aproximativ o cincime din banii astia (19%), munciti de mine, au ajuns la statu roman. Care, mai departe, face ce vrea pula lui cu ei.

Cum is la mare moda autostrazile, ma gandesc ca poate ii da lu Bechtel. Ca sa cumpere de mia mea de euroi cam 2 pietricele si o lingurita de nisip pt autostrada aia (inexistenta) de 500 de mii de miliarde de euroi.

Sau, poate din mia aia de euroi, se platesc pensiile a cativa pensionari ramoliti, din aia care ii injura pe capsunari ca au tradat tara, si ca ar fi trebuit sa stea si ei sa faca foamea, si sa voteze mai departe cu Iliescu.

Sau, poate din mia mea de euroi , i se plateste o parte din pensia unui Plesita, de exemplu. Poate cu mia mea de euroi se mai sterge o parte din vreo datorie d-a lui Patriciu. Sau, cine stie, poate platesc o parte din chiria jegosului de Prostanac.

Sau, cine stie, poate din mia mea de euroi se cumpara un bec de far de Logan de 70.000E. ca afacerea a ramas in picioare, de alegeri a fost numa gargara si fitze. Cum a mers afacerea de prin 98 (inclusiv pe vremea lui Blaga); cainii latra, banu curge mai departe.

Cel mai tare ma oftica faptul ca din ce muncesc io, statul imi ia (prin TVA pe cheltuielile facute in Romania) 19%. Ceea ce inseamna ca din 10 ore muncite zilnic, 2 le muncesc pt labagiul asta de stat. 2 ore pe zi, 6 zile pe saptamana, vreo 250 de zile pe an.

500 de ore de munca, cel putin, in fiecare an.

Pai sa nu-i futi in gura pe aia care imi arunca banii pe fereastra (ok, nu pe fereastra, ci in buzunarele lor si ale pretenilor), ca si pe toti aia care caraie ceva la adresa capsunarilor????

ce primesc in schimb de la statul roman?

Multe Urari de Iubire Eterna.

din penis asigurare medicala . sau fond de pensii. sau orice altceva.

pana mi se pune pata si ma declar cetatean intretinut de nevasta mea, profesoara. ca sa am macar asigurare de sanatate de la stat. chit ca aia de la firma e cea adevarata, macar sa ma aleg si io cu ceva de pe urma miilor de euro platite anual.

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Ianuarie 2009 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

