working with a monster

postat de dracu in 2008-11-02 19:50

yep, that’s fucking right, I’m working with a monster.

nu-mi sta in fire sa exagerez (prea mult), dar am aflat ieri o chestie care m-a socat. despre una dintre colegele mele. o tipa frumoasa, cu picioare lungi. she’s the fucking monster.

povestea ei e atat de faimoasa, ca are propria pagina pe wikipedia.

n-o sa dau nici un link. de sila, in primul rand.

povestea, pe scurt.

gagica se marita cu un contabil irlandez, care si era si el cu munca p-aci, ca si mine.
ajung in indonezia, cu jobul lui. voiau un copil, da nu prea se prindea samantza. o fi fost irlandezu batran si impotent, pula mea stie. vazand ca nu se prinde copchilu, s-au hotarat sa adopte un indonezian d-asta mic si haios (copiii asiatici is extrem de dragalasi. bine, toti copiii sunt, da astia mai mult). in varsta de 2 luni.

l-au adoptat, s-au intors in irlanda, bebe a capatat cetatenie.

dupa ceva vreme, din nefericire, individa ramane bortzoasa. cu barbac’su sau nu, chiar n-are importanta.

moment in care, animalele (ea si cu barbac’su), se hotarasc SA RETURNEZE COPILUL. adica aveau deja propria odrasla, ce pula mea sa-l mai tina si pe ala adoptat?? asa ca l-au dat inapoi, ca pe un mar stricat, la un orfelinat din Indonezia. copilul in varsta de 2 ani deja, si vorbitor doar de limba engleza.

in urma scandalului (international), au fost dati in judecata, au trebuit sa ii plateasca copilului 20.000 pounds, trebuie sa ii plateasca 350 pounds lunar pana face 18 ani, cand face 18 ani trebuie sa ii mai plateasca inca 25.000 pounds. si are drept de mostenitor egal, ca si copiii naturali. daca ma intrebati pe mine, au scapat mult prea ieftin, si ar fi trebuit sa faca puscarie.

copilul a renuntat la numele dat de ei, si acum traieste cu mama naturala si fratii lui in Indonezia.

cu tipa asta ma intalnesc in fiecare zi, trebuie sa ii dau “buna ziua”, si chiar sa lucrez cu ea, din cand in cand. destul de rar, dar, dupa ce am aflat, realizez ca mult prea des.

sa spun ca-s caini sau alte animale, e palid si nerelevant. pana la urma, sunt suficiente animale care au mai multa grija de pui. inclusiv cei adoptati. un caine sa ai 2 ani de zile, si tot te doare inima sa ramai fara el. pula mea, io m-am atasat si de paianjenu care tesea panza pe tavan, in coltu camerei, si nu l-am omorat (l-a asasinat miseleste dna Dracu ).

singura caracterizare ce mi se pare, cat de cat, potrivita, este MONSTRI.
nemernicii astia doi ar fi trebuit sa faca ani grei de puscarie.

aaah, am uitat sa va spun pretextul pe care l-au folosit:
faptul ca, timp de 2 ani, nu s-a creat nici o legatura afectiva intre ei si copil. si ca plangea cand o vedea pe matracuca.

I fuckin’g wonder why???

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Noiembrie 2008 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

