un vis cretin

postat de dracu in 2008-08-10 21:21

ATENTIE!!!
urmeaza o postare total nerecomandata persoanelor slabe de inger.

I’m not fuckin jocking, ok??

Aia cu stomacu sensibil sa nu citeasca.

eu nu visez. sau, ma rog, presupunand ca doctorimea are dreptate si ca toata lumea viseaza, eu visez, dar nu-mi amintesc visele decat extrem de rar. ceea ce probabil e o chestiune de auto-aparare a organismului, pentru ca la cat de cretine sunt visele probabil ca as lua-o pe aratura intr-un timp record daca mi-as aminti fiecare vis.

azi dimineata m-am trezit extrem de futut de visul pe care l-am avut. si “futut” din pacate n-are aici nimic sexual.

ok, sa termin cu gargara, si sa incep sa imi povestesc visul.

decorurile:
la mine in apartament. aici, nu in romanica. apartamentul cam la fel ca acum, doar dormitorul pozitionat in prelungirea livingului. si in loc de mobila mea normala, un pat alb pe mijloc (gen futodrom). si mai nimic in rest. plus, mai multa lumina.

personaje:
io si 2 gagici. una din ele fiind amanta-mea (egzista numa in vis, da e femeie faina dealtfel. pana si in vis am gusturi bune la muieri, da asta e off-topic), brunetica, tinerica si subtirica. plus o pretena buna d-a ei.

actiunea:
io la bucatarie, pregatindu-mi o cafeluta turceasca, fara zahar, ca in fiecare duminica. cumetrele in living.
vine amanta-mea, razand ca proasta (rasul cretinoido-isteric m-a acompaniat tot visul, fiind unul dintre motivele de stres maxim). si ma anunta ca-i bortoasa. si ca ce pula mea face ea.

io, suficient de impasibil, ii zic sa ma lase sa-mi beau cafeaua, si ma gandesc si la problema respectiva. (dupa cum vedeti, cafeaua turceasca fara zahar e un ritual serios la mine).

stau si imi beu potolit cafeaua, cu tigara de langa. dupa ceva timp, rasete isterice. ies din bucatarie. pe hol, pretena lu amanta-mea. razand si aia isteric, ca o vaca.
– ce pula mea v-a apucat?
– gata, am rezolvat problema. zice ea.
– Whaaaaat??? adica cum pula mea ai rezolvat problema?????
– pai gata, nu mai e insarcinata.
– cum adica bah???? ce i-ai facut???
asta, razand isteric “am rezolvat problema”.

io, pe hol, inghetat. “ce pula mea se intampla???”

se deschide usa de la baie, si iese amanta-mea. in chiloti. si cu un sul de hartie igienica pus sub forma de tampon, la pasarica. topaind de bucurie, razand isteric “am rezolvat problema! am rezolvat problema! am rezolvat problema!”.

usa de la baie intredeschisa. arunc un ochi in baie, si paralizez instantaneu. parca mi-a turnat cineva plumb in picioare si gheata in inima.
chiuveta plina cu apa. in chiuveta, pluteste o jumatate de fetus. nu ma intrebati care jumatate, nu mai stiu.
{pula mea, v-am zis sa nu cititi!!! urmeaza si mai rau!}
in mod surprinzator, in apa din chiuveta nu e sange. doar o jumatate de fetus, care arata ca un innecat. plutind in chiuveta, la suprafata. apa picura din robinet.
arunc o privire in dreapta. spre scaunul de veceu. asta, umplut cu apa, sa dea pe dinafara.
baiat destept find, trag repede concluzia “astea au aruncat ailalta jumatate in veceu, proastele pulii!!”

fierbeam deja de o furie rece. imi venea sa le dau cu capu de pereti pe amandoua. ma abtin. intru in living, sa vad cum pula mea au facut asta. din living, vad patul din dormitor. asternuturi (foste) albe.
pe pat, ziare mototolite, pline de sange si alte chestii. greteoase, in pula mea.
pe cearsaful plin de sange, unealta folosita pentru avortul ad hoc.
POLONICUL MEU!!!!
(partea folosita a polonicului a fost coada, ca avea carlig d-ala de care se agata in cui. stiam sigur ca-i polonicu meu, desi n-am un polonic din tabla emailata alb, cu coada gen carlig.)

cum pula mea bah, toc’ma polonicu meu v-ati gasit sa-l folositi????
io cu ce mai pun ciorba??? (sa mor daca nu la asta m-am gandit)

ma intorc spre hol. cumetrele sareau in sus, zbierand “am rezolvat problema”. si razand isteric.
primul gand:
“io le fut cate o bucata, sa se potoleasca”.
amanta-mea se albea la fata vazand cu ochii, in timp ce topaia.

revizie la primu gand:
“nop, daca ii fut una, asta imi lesina in casa. pierde sange ca la balamuc. tre sa le imbrac, sa le sui intr-un taxi, si sa le trimit la spital. ca imi crapa asta in apartament. si dupa aia circu dracu, cum explic la companie un avort improvizat la mine in apartament, plus o idioata moarta in chiloti si plina de sange. nu face bine la cariera. pula mea, nu face bine nici la libertate, si nu cred ca mi-ar place regimu de parnaie”.

incerc sa le potolesc. si sa ii zic amantei sa se imbrace. o iau pe pretena-sa si o zgudui. sa isi revina, si sa priceapa ce ii spun.
“imbrac-o, ia de-aci bani, luati primu taxi, si direct la spital. ca moare proasta asta. te omor io daca nu faci cum iti spun.”
incepe sa priceapa ce spun cand ii bag mana in gat, si o lipesc de perete. se apuca sa o imbrace pe amanta-mea, care deja se cam flescaise.
“ai sa-mi bag pula, sa nu lesine asta pana la taxi.”
reusim sa o imbracam. noroc ca-i slaba, si usor de manevrat.
le scot afara, cacat la cur. mergem la taxi. se urca pretena-sa. o parchez si pe amanta-mea. ii mai zic odata pretenei. “te omor daca nu o duci direct la spital”.

ma intorc in casa. amarat si futut. deschid usa de la intrare. usa de la baie tot deschisa. zaresc cu coada ochiului jumatea de fetus. nu pot sa ma uit, nu ma intrebati de ce.
“acu ce pula mea fac???? salteaua si asternuturile pline de sange… ok, sa zicem ca asternuturile le bag la spalat. si iau la frecat si salteaua. inutil pentru a pacali politia. se vede clar cu luminol. da macar sa nu fie urme vizibile cu ochiu liber. da ce pula mea fac cu fetusu??? hai sa zic, jumatea din chiuveta o bag in cativa saci menajeri, si o arunc la un gunoi. logic, nu la ala de la mine. da jumatea din veceu???”

ma uit in veceu. nu se vedea nimic. nici urma din jumatea de fetus lipsa la inventar.
“ce pula mea a facut cretina?? unde l-a bagat??? l-a indesat cu mana pe teava??
nu pot sa trag apa. oricum nu se duce. sa torn d-ala de curatat instalatiile?? te pisi pe el, nu-i asa de puternic cat sa dizolve chestia aia. n-am de unde sa fac rost de acid sulfuric fumans, si cine stie ce pula mea mai ese daca torn d-ala in veceu.
vai pula mea. sa-i chem pe astia de la firma sa curete teava?? si ce pula mea de explicatie le dau??? m-am cacat o juma de fetus??? sa-mi fut una, naspa situatie”.

ajuns in punctu asta, m-am trezit. complet cu curu in sus, dupa cum va puteti lesne imagina.

stie careva un medic psihopat d-asta de incredere????

Citeste mai mult: Arhiva insemnari August 2008 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

