tot de jobu ala

postat de dracu in 2008-08-13 18:05

de care va ziceam aici.

am mai primit ceva informatii:
cica de fapt ar trebui sa domiciliez la Nisa, si sa fac naveta intre Nisa si Monaco….
bah, am mai fost io navetist, si stiu ca nu m-o ompresionat teribil de placut…. sculat cu noaptea in cap, mersu cu microbuzu o ora, plin de manelisti. seara era plin de muncitori imputiti. sau de turisti imputiti, in functie de sezon.

daca o fi si la astia la fel, io nu ma mai joc…

mda, le-am zis si cati bani vreau. chestie care s-ar putea sa-mi aduca flitul

X00₤/zi.

sa videm daca imi mai raspund astia la mail

Citeste mai mult: Arhiva insemnari August 2008 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

