Tariceanu si-a scapat

postat de dracu in 2008-11-15 15:37

Tariceanu si-a scapat
papionul in cacat!

dupa care s-a mai si sters cu el la gura.

“Vad pe la anumite televiziuni talk-show-uri pe unde apar tot felul de indivizi, tot felul de as spune scursori ale societatii care debiteaza tot felul de enormitati si sunt lasati sa vorbeasca asa fara niciun fel de limita de bun-simt si cred ca polueaza o dezbatere politica care ar trebui sa fie concentrata pe solutiile pentru romani. Se discuta tot felul de nazbatii, de prostii care nu au niciun fel de legatura cu problemele cu care se confrunta romanul”

Zi-le, Manechine!
ia marturiseste, nu-i asa ca ti-ar place sa nu mai fie lasati sa te polueze unii pe la TV cu ce nu-ti convine tie? pai nah, ia legatura cu Bogdanel, puneti de-un spiritism mic, sa o cheme pe coana Ghizela, ca va invata ea cum trebe procedat.

mah, ori l-au scapat frankenstainii la tembelizor pe Mototoliceanu, si a vazut “Sinteza zilei”
sau alte emisiuni cultural-educative cu ciutaci, gazi, cristoi si leptopi…

unde sunteti bah liberalilor, aia care imi explicati mie ce necioplit si badaran e Base???

Mah, sa lamurim o treaba:
Baselu e marinar. adica betivan, curvar, bisnitar si spurcat la gura. ma simt nevoit sa ii iau apararea, ca si io is pe jumate marinar (adica numa betivan si spurcat la gura ).
No bine, stim treburile astea, p-asta il avem, cu-asta defilam.

bah, da voi, liberalii… cum va place de europeanu sulii, cu papion cu tot? cum va place de “fratele meu” (retardat si sclav) Tariceanu? unde pula mea e morga aia de profesor universitar mah???

(o paranteza: dupa ce am terminat fackultatea, in care am avut note more or less asemanatoare cu ale sclavului patrician, unul din profi m-a considerat baiat istet (desi betivan, cam lenes si spurcat la gura) si mi-a propus sa ii raman asistent.
I-am zis:
-Dom’ Profesor, nu pot, dom’le.. pe cuvant ca mi-e jena. pai io am chiulit de-am spart, am invatat pe unde am crezut ca o sa-mi trebuiasca mai departe, mi-am bagat pula’n ce am crezut io ca-i inutil (aka integrale triple de volum si integrale laplaciene), si acu sa o fac pe sfantu in fata studentilor, sa nu-i las sa copie, si sa le zic “baaah, va sparg daca nu invatati!”. n-am asa scoartza de obraz.)
incheiat paranteza.

dupa cum se vede, ficioru vostru (luat de suflet) de securist e un maaaare porc. cel putin in comparatie cu mine. io macar, dupa o facultate terminata mediocru (si care imi foloseste in proportie de 1-2% in jobul actual), am avut bunul simt sa nu ma erijez in profesor.

Porcu de Tariceanu nu face altceva decat sa-si dea arama pe fata: e un porC Care pozeaza in lebada.

sa vi-l stapaniti sanatosi pe lebadoiul vostru cu shorici, si poate ii aduceti, totusi, aminte, ca el (cica) ii reprezinta pe aia cu studii superioare, cultivati, si care vorbesc numa din dictionare (si nu din dictionarele alternative, precum subsemnatul).

P.s. am o dilema:
cum se simt adevaratii liberali, eventual aia care s-au captusit si de ceva ghioage pe spinare de la mineri, stiind ca partidul lor preferat e la guvernare numai datorita lui Iliescu. adica autorul moral al ghioagelor pe spinare. chestia asta nu le ridica nici un semn de intrebare???

io recunosc sincer ca, daca brusc, Putin ar zice cat de mult il respecta si apreciaza pe Base, mi-as pune niste intrebari foarte serioase pe subiectul “cu cine tine Base defapt? cu noi sau cu ursu’?”

da ma rog, unii au o constiinta care nu ii framanta foarte tare cu intrebari incomode. e mai usor sa te faci ca nu le vezi.

pacea fie cu voi, fii mei.
caci a voastra va fi imparatia cerurilor.

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Noiembrie 2008 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

