noutati despre jobul in romanica

postat de dracu in 2008-09-16 02:25

va povesteam io mai demult, aici, ca am fost la un interviu pt un job de QHSE Manager in romanica.
am noutati:

am picat interviul. de fapt, a luat altu mai bun jobu.

sa-mi bag pula.

ca sa lamurim, niste treburi, mie nu-mi sta in fire sa pic interviuri.
si mai concret, asta e al 2-lea interviu pe care il pic in viata mea.

bineinteles ca, desi mi-a promis ca ma anunta de rezultat, oricare ar fi acesta, pula de la HR n-a facut-o.
asa ca i-am trimis io un mail de genu:
“coaie, e clar ca am picat interviu’, da’ ai zis ca-mi zici care au fost punctele mele slabe. ca se lucru la ele.”

mi-a raspuns, si-a cerut scuze (deh, pula mea, om ocupat, a uitat, ‘tu-l in cur). si mi-a zis ca interviul meu n-a fost rau deloc, da ‘nea ala de o luat jobu avea vr-o 10 ani experienta pe felie.

oricat de bun mi-ar place mie sa ma cred, realitatea e ca e greu ca cineva cu 5 ani experienta cu totu pe felia respectiva (HSE) sa ii ia fata unuia care de 10 ani lucra ca manager pe felia asta.

deci, pula mea, asta e. se pare ca mai am de invatat. si de muncit inca vreo 5 ani

ata ete.
sa fiti iubiti. ca io mai am inca o saptamana de conced.

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Septembrie 2008 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

