La hairstylist

postat de dracu in 2008-09-27 17:15

Ieri fusei la tuns. Experienta foarte interesanta, dar si putin traumatizanta.

Sa va explic mai intai cum sta treaba cu cuaufura la mine:
o data pe luna, intru in prima frizerie ce imi iese in cale, ma asez pe scaun, si ii zic lu nea frizeru, facand un gest elocvent din mana: “noli. Fso”. Adica, pentru aia care au lipsit la lectiile de limba rusa, “zero. Tot”. (cred ca asta inseamna). Dupa care mai repet de vreo 2-3 ori (in functie de inteligenta purtatorului de foarfece) aceeasi fraza, ca sa il conving ca intr-adevar vreu sa imi tunda chel si capatana, si barba. Traba dureaza maxim 5 min, cu tot cu scarpinatul in cur al frizerului.

Deci asta e procedura uzuala.

Ieri, trec pe langa o frizerie d-asta. Turkish barbar. sau barber. Sau ceva de genu asta. Scria sus pe firma.

Intru. Pereti imbracati in pele. Neagra. Cu rosu. Wtf??? Sigur asta e salon de coafuta??? Frizerie, pardon… daca iese unu imbracat si el in pele, cu un bici in mana??? Macar de ar fi “una” si nu “unu”…

In sfarsit, ma asez pe scaun. Comod. Imi pune nea hairstylistu cacaturile alea la gat, ca sa nu ma murdaresc de peri. Ia masina, incepe sa ma tunda. Cu nr 1. mda. Il las in plata domnului, nu-i spun ni’ca. Ma ia, ma tunde, io transpiram ca un porc (de ce s-o fi zicand asa, ca io n-am vaz’t porci transpirati pana acu?!). Se duce in camera de alaturi. Sper ca nu vine cu biciu. Rasuflu usurat: e un prosop, cu care imi sterge chelia transpirata.

Tunde chelia. Vine cu o oglinda in spatele meu, sa imi vaz ceafa. Ca ce misto m-am tuns.
BAAAAAAHHHHH!!!!!! Asta face misto de mine??? Nu se poate ca io sa am atata chelie… parca-i o cipilica d-aia de evreu…. cre ca sunt la camera ascunsa , si mi-o fi pus careva o poza in loc de oglinda… ma consolez in cele din urma cu ideea ca totusi e vorba de chelia mea, si ma felicit pentru coafura aleasa. Decat un par rar, mai bine o chelie deasa.

De barba uita. Sau poate n-a priceput. Ii zic (din maini), sa dea si barba jos. Vine cu forfecuta, si incepe sa tunda la barba. Ma emotionez, transpir si mai rau. Se duce iar alaturi, si vine tot fara bici. Din fericire. Cu prosopu.

Pizdos coaforu. Au si o chestie d-aia de dezinfectat sculele cu ultraviolete.

Scoate o scula din sterilizator. Arata ca un creion, da ii bazaie varfu. Vibrator sigur nu-i. Ca-i prea mic. Incepe sa-mi dea cu ala pe sub ochi, si pe obraz. Ouch. Asta cre ca e vr-un epilator d-ala pentru zone ascunse. Cred. Sper ca nu s-a epilat la coaie cu el mai inainte.

Ia foarfeca, si incepe sa-mi tunda sprancenele!!! Wtf??? Asta nu mi s-a mai intamplat.. da ce bah, adica io n-am sprancene misto??? Ma apuca curiozitatea.. ce pula mea imi mai fac astia mai departe??? M-apuca rasu.

Ia o forfecuta mica. Mi-o baga in nas, si incepe sa taie (stiu, e dezgustator, da renunt la intimitate de dragu povestirii).

Termina de tuns gazonu din trompa, umbla la un dulapior. Scoate o sticluta plina cu ceva care imi sugereaza verdele de paris. Ia o sarma. Bah, asta dupa ce m-am tuns in nas, acu vrea sa-mi p-puna si belciug???
Pune o bucata de carpa in varfu sarmei. baga sarma cu carpa in sticla cu verdele de paris. Ce pula mea face cu aia frate???? Ma decid sa stau potolit pe moment.

DA FOC la carpa din varfu sarmei. ‘ai sa-mi bag pula, asta e dus cu capu…. am auzit de tuns cu lumanare, da nu ma asteptam sa fiu parlit chiar io pe scaunu de la frizer…. incepe sa-mi parleasca ce a mai ramas din barba. Suportabil. Dupa care, imi parleste URECHILE.

Baaaaaahhhhh, ai innebunit???? Logic, miroase a craciun in salonu de frizerie imbracat in piele, si locuit de sadici. Cum bah sa-mi dac foc la urechi????

Termina. Rad. Si imi spala urechile. Imi aduc aminte de sacrificiul ritual al lui Ghita, si cum ii spalam si noi urechile, dupa ce le parleam. Ca sa fie bune de racitura. Rad, normal.

Si gata.

Nota:15E am platit pt parlit, jupuit, si ce mi-au mai facut aia acolo. Plus 5 E ciubuc.
Ca deh, e turkish barber.

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Septembrie 2008 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

