Kitaiskii masaj

postat de dracu in 2008-07-16 15:00

A fost odata ca niciodata.
Desi is pe la astia de prin 2005, si e plin peste tot de saloane de masaj, n-am gasit niciodata timp sa ma duc la unul.

Pana saptamana trecuta. cand, plin de hotarare, am pus mana pe un ziar. Zicea acolo de “chinese massage”, si de un pret rezonabil (cam 15 E/ora).

Asa ca ce mi-am zis, hai sa merg, ca a trecut ceva vreme de cand n-o mai pus o fumeie mana pe mine .
Insist, e vorba numa de masaj, da?

Am dat telefon, am vorbit cu o voce subtirica de chinezoiaca (Lin), si mi-am facut programare.
imi iau io talpile la spinare, si ajung la locu faptei. Un beci, pe langa o statie de metrou.
“The Great Wall. Karaoke, Chinese massage, Bar”. Imi dau drumu la vale pe scari. Inauntru, rogojini peste tot (pereti, tavane etc). Si un miros cam naspa, de umezeala (sa fi fost din cauza ca erau atatea gagici acolo??)

O chem pe donsoara Lin. Apare. Micuta, frumusica foc.
Zic “taci ca m-am scos daca imi face chiar ea masajul”.
Pula. Nu ea face masaje , ea e patroanca.

O cheama pe $^*(^*^&&($%, o fumeie undeva intre 30 si 60 de ani. Asta e maxima precizie cu care ii pot ghici varsta.
Nu frumoasa, nu urata.

Ma baga la separeu. 2 paturi mici (pt chinezi??), cu niste cearsafuri (relativ) albe. Si cu cate o gaura la un capat.
Deja sunt suspicios in privinta gaurilor.

Imi lasa cumatra un soi de pijamale din matase rosie, chinezesti, of course, si, dupa ce imi face un semn sugestiv sa ma imbrac cu ele, se cara.

Dileme (ca v-am zis ca n-am mai fost la masaje…): la curu gol in pijamale, sau in chiloti in pijamale? Si cum dracu imi face masaj, daca stau cu bluza pe mine??
Decizie dilema 1: in chiloti, ca n-o stiu asa de bine pe doamna.
Decizie dilema 2: bag pula-n ea de bluza. Stau in nadragii aia scurti.

Trag perdeaua, apare cumatra, ma vede, tresare cand vede blana de urs care ma invaluie protector pe tot corpul, imi zice sa ma asez pe pat. Oare cu labele spre gaura din pat, sau cu moaca??? Cu labele totusi cre ca nu in gaura, mai degraba cu fatzaul. Ok, ma decid, imi bag moaca in gaura respectiva, si ma latesc pe pat (cu grija, ca sa nu pic. V-am zis ca era mic patu’).

Si, in sfarsit, se apropie cumatra. Oh, yeeesss… now, it will start. O ora de placere, de masaj. Heaven on earth, ce sa mai.

Simt ca pune o carpa pe spinarea mea, si pune mana pe mine. Ma uit, curios, sa vaz ce dracu e cu carpa. Aha. Lamurit. Din cauza de blana, nu putea fumeia sa faca masaj normal. Asa ca facea prin carpa. Ok.

Deci, pune mana pe mine, si incepe sa dea din deste. Ooooooohhhhhh, the pain…… ohhhh the agony……

In viata mea n-am crezut ca are corpul uman atatea puncte unde DOARE. Si mah, adica chiar doare, nu ma cac pe mine. Fumeia aia, oriunde punea mana pe mine, ca era biceps, buca, gat, omoplat, ceafa, picior, si incepea sa frece, ma cacam pe mine de durere.

Mereu gasea cate un nenorocit de punct unde doare ca dracu, si apuca sa il frece cu strasnicie, minute in sir.

Am uitat sa va spun, da cre ca putea sparge nuci lejer strangandu-le intre degete. Parca erau de otzel, sa-mi bag pula….

A inceput cu ceafa, unde a gasit un soi de galma, pe care a frecat-o de imi venea sa o pleznesc. Sadica, nene. A lasat-o pe aia de la ceafa, a gasit un cacat de punct undeva pe unde se termina omoplatu. L-o luat si pe ala la frecat, de am inceput sa gem. De durere, normal, ca atunci numa de sex nu-mi ardea. S-a mutat si la celalalt omoplat, unde m-a torturat identic.

A inceput sa-mi care pumni in coloana. No shit, nu exagerez, chiar dadea. S-a apropiat de noada, chestie la care am devenit cu mult mai incordat. A fost relativ cuminte, numa s-a pus cu podu palmei pe noada, si a apasat cu circa 300 kgf.

s-a mutat apoi la mana stanga. Undeva, pe sub biceps, a reusit sa gasesca un nerv, sau mama dracu stie ce. Un loc pe care a inceput sa-l frece cu dusmanie, si care da senzatia aia minunata de electrocutare atunci cand te lovesti fix in cot. Lovelly. Mi-a mai torturat inca vreo 2-3 puncte, pana a ajuns cu masajul la palma. Faza la care mi-a dizlocat ultima falanga la fiecare deget de la mana. Una cate una, le-am auzit pocnind.

s-o mutat cu masajul in zona inghinala. Deja, daca voia sa imi faca un BJ, sau numa sa intinda mana spre bijuteriile de familie, eram pregatit sa o pocnesc si sa fug. Daca orice atingere a ei imi provoca durere, si cand vorbim de locuri mai insensibile, nu vreau sa imi imaginez ce efect ar fi avut asupra oolelor mele.

A inceput sa-mi maseze incheietura inghinala. CU COTUL. O urmaream terorizat cum isi apasa toate cele 50 de kile pe cot, iar cotul era la 1 cm de oole mele. Tortura fizica, + bonus si d-aia psihologica. “’ai sa-mi fut unaaaa.. cine m-o puuuus…… daca isi scapa asta cotu in coaiele mele, am cacat paru..” nu l-a scapat. Urmasii mei sunt in siguranta.

Picioru. Undeva in interiorul pulpei. Doare ca dracu. Genunchiul. Pula mea, nu stiam ca si asta poa sa doara asa de rau. Deja o dadusem pe gemete. Si nu erau d-alea de placere. Talpa piciorului. A incercat de vreo 2 ori sa imi rupa glezna. Nu i-a mers. Mi-a futut 2 pumni in talpa. DOARE FAAAAAHHH!!!!

Aceleasi operatiuni repetate si pe partea stanga. Cu gemetele de rigoare din partea mea. Si injuraturi (alea numa in capu meu, ca-s un baiat bine crescut, ce pula mea).

O ora care a trecut greu. Al dracu de greu. Pain & agony.

Cand o terminat, m-a intrebat daca mai vreau ceva. Masaj cu ulei or shit.

NO FUCKING WAY!!!.

p.s. Surprinzator, m-am simtit f relaxat dupa ce mi-o facut masajul.

p.p.s Ma duc iar Duminica viitoare.

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Iulie 2008 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

