incerc sa ma las de fumat

postat de dracu in 2008-07-09 14:38

imi tot zic de vre-un an de zile ca ar trebui sa ma las de fumat.

si nu, nu pt ca ma gandeam io ca asa e mai sanatos & shit. da m-o luat o tuse d-aia magareasca pe care o gasesc suficient de neplacuta.

in afara de asta, acu vr-o 2 saptamani m-am pricopsit si cu ceva raceala. care si-a adus un glorios aport la tusea aia.

pe langa asta, cre ca la mine in beregata s-a adapostit o familie de flegmi. care se fut si fac o gramada de copchii, pe care ii arunca afara cand tusesc io. chestie care este, iarasi, neplacuta pentru mine.

respir o tzara mai greu, printre altele. deci da, ar cam fi timpu sa ma las.

“problema” cea mai mare, si motivul principal pt care chiar vreau sa ma las e faptul ca nu prea imi mai place sa fumez.
io fumez DE PLACERE. sau fumam. numai ca acu a inceput sa prea imi mai placa gustul de tigara. merge ca unsa, ca pe vremuri, tigara de dupa (de dupa masa, of course. ca pt dupa d-ailalta mai am de asteptat, pana ajung acasa ).

in rest, fumez din obisnuita, din automatism.

mno, deci avand in vedere si luand in considerare, azi cand am iesit din birou ca sa ma duc acasa sa umblu jgheabu, m-o apucat iara o tuse d-aia imputita. si fin’ca m-am inervat de la tusea aia, am zis ca-mi bag pula-n ele de tigari, * si nu mai fumez. am aruncat tigara care mi-o provocat tusea care mi-o provocat nervii, m-am dus acasa, am halit, si AM SARIT peste “tigara de dupa”.

ideea de barza e ca daca reusesc sa ma abtin 24H (ca din ziua in care m-am apucat de fumat, acu vreo 16 ani, n-am stat 24H fara sa pipez), dupa aia nu mai e o problema.

mno, deci sa videm. ultima tigara o fo’ la 12:30, azi, 9 Iulie2008 (mersi Dushu ca m-ai lamurit :)) ).

* imi las loc pt fumat la urmatoarele;
– tigara de foi, din cand in cand (asta inseamna una la cateva zile, si nu cateva pe zi)
– narghilea, ca tare buna mai e. si asta sigur mi-e lene sa o pregatesc si o data pe saptamana

p.s. acu m-o luat deja cu palpitatii si ameteli, numa cand ma gandesc ca de fapt m-am lasat de fumat de aproape 2 ore.
wish me luck, si va tin la curent cu evolutia bolii.

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Iulie 2008 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

