iar imi iau traista in batz

postat de dracu in 2008-11-05 15:13

Dna Dracu mi-a dat o veste f buna: intrucat s-o saturat sa hinghereasca la Maimuta singura, vine pe capu meu. ca sa suferim impreuna, ca d-aia zice popa
“impreuna la bine si la rau”

asta e partea buna.

partea nasoala e ca tre sa ma mut iarasi, pentru ca la mine in apartment bate vantu (geamurile sunt proiectate inteligent, incat poti baga des’tu printre geam si rama). pentru mine nu era o mare problema, da pentru urechile Maimutei este, ca face otita imediat.

in afara de asta, actualu apartament este dotat cu un dormitor si 2 livinguri. in unul din livinguri fiind o canapea. care imi va odihni ciolanele cand gagicile vin la mine, intrucat Maimuta nu ma primeste in pat cu ea si doamna maica-sa. cat despre visul de a dormi io cu nevasta, si Maimuta singura, vorba canticului “vise taica, vise!”. inca vreo 10 ani cre’ ca “canapea” scrie pe mine.

Partea cea mai misto a jafului de canapea din living e ca e mai scurta decat mine cu vreo 30 de cm. ceea ce se traduce prin dormit fie cu picioarele la gura, fie cu ele atarnate in afara canapelei.

so, in concluzie, incerc sa gasesc in buget (1.200$) un apt cu 2 dormitoare. in zona super centrala, ca sa nu imi ia mai mult de 15 min de talpa pana la birou. mai usor cre ca mi-ar creste un coi in talpa.

lasand la o parte retardul avansat in care se afla toti agentii imobiliari din lume, au capiat si proprietarii.

apropo de agenti, imi aduc aminte de o faza misto, din romania.
trebuia sa ma mut cu nevasta, si umblam dupa un apt de inchiriat, la un pret rezonabil. io deja munceam afara. deci trebuia o zona civilizata ca deh, ramanea nevasta singura.
ne ducem la o agentie (in sufrageria lu o tanti cu bigudiuri de la etaju 2), ii zic cumetrei ce vreau, si sa imi arate ce are. o luam la talpa spre un apartament din imprejurimi. pe drum ne zice:

– stiti, apartamentul asta e al unui vaporean, om foarte de treaba.
– Ihi. zic io
– el e de obicei plecat, da din cand in cand mai vine din voiaj.
– huh???? zic io. Cum adica “din cand in cand vine din voiaj???” Unde vine?
– pai aici, in apartament
– cum domle? adica nevasta-mea sta in apartament, si vine si proprietaru, de pe mare, o data la cateva luni, sa stea si el in acelasi apartament???
– pai da, da sa stiti ca e om de treaba… bla bla
– cucoana, ai capiat???? cum pula mea sa imi las io nevasta in casa unui marinar, care mai vine si el de pe mare, statut de cateva luni? pai ce fac, ii dau si bani, ca sa-mi futa nevasta???
– nu ca sa stiti, ca sa vedeti, ca mai lasa din pret & shit
– ma fut pe pe apartamentu lui, nu ne mutam nici gratis aici. la revedere.

revenind la subiect, am vaz’t deja un apt cu un dormitor (desi ii zisesem boului de agent ca vreau cu 2), si altu cu 2 dormitoare, da cu vreo 400$ mai scump (desi ii zisesem boului de agent ca nu dau nici macar un dolar peste aia 1.200$ pe care mi-i da mama companie).

tre sa ma duc in seara asta cu acelasi retardat, sa mai vad inca un apt. asta cica ar fi si cu 2 dormitoare, si in buget.

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Noiembrie 2008 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

