I had a dream

postat de dracu in 2008-11-20 22:45

spre deosebire de nea ala vestitu si mai tuciuriu, care vorbea la prezent ca are un vis, al meu e la trecut.

am visat ceva fain. desi a little bit scarry.

rupt de oboseala, m-am trantit in pat. n-am apucat bine sa inchid ochii, cred ca nici nu adormisem ca lumea. am vazut o camera, d-aia de casa veche, boiereasca, cu tavane inalte. neingrijita, cu tapetul ingalbenit.
cum stateam intins in pat, dormitorul meu parca se marise, peretele se departase, si cumva era o tranzitie din camera mea, in camera aia boiereasca, aflata in degradare.

aproape de colt (dar nu chiar in coltul camerei), o femeie statea in fund, sprijinita de perete, cu fatza pe brate.
o femeie bruneta, cu parul taiat frantuzeste (nu sunt sigur ca se cheama chiar asa: breton si parul pana pe la umeri). par negru-albastrui. si pielea alba. ca laptele, ca sa repet cliseul ochii verzi, si buzele ca sangele (stiu asta, desi nu-i vedeama figura). purta o rochie gen sarafan, neagra, dintr-un material aspru. pana la genunchi.

in camera era o lumina de toamna, care intra printr-o fereastra. aproape de asfintit. daca stiti voi lumina aia de toamna tarziu, cand are culoarea mierii, si e calda. asa lumina intra printr-o fereastra mare, inalta. din lemn. vechi si ala, normal.

sa mor io daca nu mi-a trecut prin cap: ” ‘mi-as pula, ca n-am camera cu mine. ce poza superba iesea….”

stateam in pat (cumva priveam din afara camerei) si ma uitam la ea. porc cum sunt, chiar incercam sa zaresc ce desuuri are. ciorapi d-aia cu port-jartier, si dantela neagra . lovely.

am stiut din prima clipa cine e. si de ce a venit. My Angel
My death Angel.

Tre sa recunosc faptul ca am un inger al mortii extrem de sexi, asa ca probabil ca n-o sa fac mare scandal cand o sa vina vemea. desi, daca e sa mi se ceara si mie parerea, e cam devreme. as mai putea trai inca vreo 30-40-50 de ani, zic io.

visul a fost frumos, desi, de ce sa ma cac pe mine, m-a speriat putin. senzatiile au fost foarte puternice.
nu mi-e frica de moarte (prea tare), imi e frica de durerea fizica suferita pana mori. anyway…

visul asta m-a marcat.

aproape toti traim ca si cum am trai 1.000 de ani. chiar daca ne mai gandim la moarte, asta e ceva ce se intampla altora, nu noua.
si totusi, oricat de surprinzator ar parea, vine o zi. vine o zi cand ai sa spui: “ai sa-mi fut una.. asta a fost ultima zi din viata mea”.
de cele mai multe ori, vine pe neasteptate, orice varsta ai avea.

desi, poate, sunt mai constient decat altii de ideea asta ca intr-o buna zi, o sa crap, ma comport si io ca si cum as trai 1.000 de ani.

m-am hotarat sa schimb ceva in chestia asta.

ca prioritati, aveam pentru anul viitor, sa iau o masina pt Dna Dracu. si, ma rog, sa mai aranjez pe la apartament si la casa unele si altele. zugraveli, reparatii & shit.

ok, dupa visu asta, se impune o schimbare in planificari.
prima urgenta e sa pun deoparte un fond de … urgenta. pentru inceput, macar un 10.000E. prin primavara ar trebui sa fie stransi. pentru ce? just in case. nu mai am 20 de ani, incep sa scartzai pe ici, pe colo, iar compania are nevoie de mine cat sunt sanatos. mi-as permite o juma de an de odihna si tratamente cu banii astia. cu conditia sa nu fi e f scumpe tratamentele. asta e pretextul.
motivul? daca crap mai rapid, pana si inmormantarea costa. vreo 3-4-5.000E te ajunge. sa aiba nevasta din ce plati, si sa nu faca foamea, macar o vreme.

daca totul e ok, pe masura ce trece timpul, o sa incerc sa maresc gradual fondul asta de emergency. ca sa fiu cu constiinta impacata ca au iubitele mele tot ce le trebuie

bine, ideal ar fi sa fiu si io prin preajma, da mi-e teama ca nu depinde numai de mine.

si uite asa un vis iti poate schimba viata si prioritatile.
masina poa’ sa astepte, am nevoie de niste cash pus deoparte
mai vine si fututa asta de criza economica…

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Noiembrie 2008 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

