femei, va ordon: raportati!

postat de dracu in 2008-08-02 18:33

azi a fost o zi foooooarte interesanta la munca.

explicatii preliminare, ca sa pricepeti desfasurarea actiunii:

sefu pe Safety de la client e un dobitoc si jumatate. un cretin care de mai bine de un an de zile ne sapa pe mine, pe tizu si pe toti baietii de pe teren. nu ma intrebati de ce, ca habar n-am. din cate stiu, nu i-am futut nici unul din noi femeia. sau pe el. asa ca imi scapa motivul. e pur si simplu o ura d-aia oarba si cretina, care il impinge deseori la actiuni necugetate, prin care si-o ia in gura. da vorba bancului, cre ca ii place.

omu e de meserie sora medicala (paramedic), da se recomanda peste tot ca Doctor. de unde i s-a nascut numele de “The Nurse” pt colegii de alte limbi, respectiv “curva de sora medicala” sau “fetita” pt romani.

azi vine pe la noi prin birou, si se leaga de noul romanas de la noi din departament (pe care logic, deja il uraste, din prima zi). se ia de el cu tot felul de cacaturi, am intervenit si eu, si din vorba in vorba, discutia a ajuns in domeniul teatrului absurd. Ionesco e la baie.

se apuca sa ne reproseze ca noi, astia de la Safety, n-am avut grija de femeile gravide din companie.
ok, Clientu are o procedura prin care le acorda femeilor insarcinate mai multa atentie, pauze mai dese, etc.
f misto pt el, noi n-avem asa procedura. dar de cate ori ne-a fost solicitata asistenta, noi am percutat. suport pt picioare, scaun nou etc.

o intrebare de bun simt din partea mea a fost de unde pula mea stiu io ca alea sunt gravide. ca la unele gagici se vede din luna a 2-a, la altele abia prin luna a 8-a poti sa zici sigur dintr-o privire ca-i bortoasa.

la care, raspunsul magistral al cretinului a fost (C = curva de sora medicala; D = Dracu):
C: “PAI ELE SUNT OBLIGATE SA VA ZICA!!”
D: whaaaaat??????? cum bah pula???? sunt OBLIGATE femeile sa ne spuna c-au ramas grele????
C: da bah, is obligate. la noi in UK asa e. si la fel e in toata Ioropa.
D: ba, o fi la voi in UK asa, nu te contrazic. da pun pariu cu tine ca nu exista nici o Directiva Europeana care sa prevada OBLIGATIVITATEA femeilor insarcinate de a raporta angajatorului ca masculu a marcat.
C: nu, ca asa e!
D: bah, uite care-i treaba: o sa ii pun pe astia de la HR sa sape in legislatia locala, sa vedem daca femeile au OBLIGATIA sa raporteze. poate vrei sa spui ca ele POT raporta, dar nu ca sunt OBLIGATE sa o faca.
C: baaaah, pai ce ma intereseaza pe mine legislatia locala, ca sti cate gauri are. voi tre sa aplicati procedurile noastre.
D: tre sa aplicam procedurile atata timp cant NU INCALCA LEGILE LOCALE. oricat ar fi ele de proaste, de cacat, si incomplete. dupa cate stiu io, atat compania voastra, cat si a nostra, spune ca sistemele noastre trebuie facute astfel incat SA RESPECTE legislatia locala, iar nu invers.
C: nu, ca stiu io sigur ca ele trebuie sa va spuna. si ca pe voi va doare in pula, ca voi nu stiti decat sa plecati acasa la ora 6, si ca in rest va doare in pula.

aici manca cacat la greu. pe langa faptul ca am prestat suficiente duminici (spre deosebire de el, ale mele is moka). lasand la o parte faptul ca io sunt “on call” 24 de ore pe zi, indiferent ca ma cac, mananc, beau, dorm sau dau la buci (ultima e doar o figura de stil ). n-am refuzat niciodata sa raspund unei solicitari, indiferent ca era zi, noapte, weekend sau vacanta.

i-am zis:
D: bah, nu ai cum sa ii impui unei femei sa iti spuna ca e insarcinata! asta e un abuz de nedescris. e incalcare vietii private!
C: ce ma iei bah cu prostii d-astea, ce incalcare a vietii private, nu va pasa voua de ele.
D: si ce pula mea vrei bah sa fac, sa le iau la rand, si sa le intreb una cate una: “fah, esti gravida? ai de gand? ai nevoie de ajutor? sa nu uiti sa ma anunti, imediat cum ai ramas gravida”
C: nu, ca HR-ul tre sa va zica voua, si voi sa aveti grija de ele.
D: bah, ce pula mea, tu chiar nu pricepi ca NU AI ACUM SA OBLIGI O FEMEIE SA ITI SPUNA ASTA. iti zice ea daca vrea, si daca are nevoie de ajutor.
C: bah, tu ti-ai gresit cariera, ca nu ar trebui sa te ocupi de Safety, ca te doare in cur, esti omu nepotrivit la timpu nepotrivit. ar trebuie sa te ocupi de orice altceva.

faza la care mie mi s-a urcat in cele din urma cacatul la cap, si i-am zis:
D: pune mana si fa scrisoare oficiala la managementul meu si zil-le treaba asta. pana atunci, o sa verific cu HR-ul daca femeile din tara asta SUNT OBLIGATE sa raporteze ca-s gravide, si cu asta am incheiat discutia.

ok, io in tot timpul conversatiei am stat tolanit pe scaun, picior peste picior, si ranjind cea mai mare parte a timpului. cel putin pana i-am dat muie. cand vreu, recunosc sincer ca pot sa devin extrem de enervant.

dupa ce i-am dat muia cu pricina, m-am ridicat in picioare, semn ca audienta s-a incheiat, si ca poa sa plece in pula mea, unde si-o intarcat dracu copchii si mutu iapa, si sa stea acolo pana l-oi chema io. cand a vazut ca imi bag pula in gura lui si vreau sa plec din birou, a schelalait un “this conversation is useless” (chestie cu care eram total de acord, de fapt”, si s-a carat.

am iesit cu colegu la tigara, unde am avut placerea sa ma conversez cu un baiat valabil de la client, tip super, biker d-ala suparat, si ex-diver. genu de om care ti le zice in fata. mai putin cazu in care vrea sa ti-o traga

puteti sa ghiciti care a fost subiectu conversatiei noastre de circa 20 de minute?

Dracu, nefiind un bun crestin, rasplateste un sut primit in cur cu o muie data cu sentiment.

ca urmare a indicatiilor pretioase primite de la client, am inceput deja sa le trimit mesaje la cateva dintre colege, si sa le explic ca tre sa raporteze, “on weekly bases” daca au ramas insarcinate, sau daca au aparut evenimente care ar putea conduce la asta. am zis ca, pe moment, oralu, analu si alte perversiuni nu se contorizeaza, intrucat nu au scop reproductiv. dar ca totusi tre sa verific cu clientu, daca nu cumva vrea sa le stie si pe astea “as info”.

in the end, cretinu cu pricina castiga undeva la 800 lire sterline pe zi. daca vi se pare grea socoteala, cam 1.700-1.800$.
PE ZI.

Citeste mai mult: Arhiva insemnari August 2008 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

