de ce a cumparat Troaca masini de la Bogdanel

postat de dracu in 2008-10-15 02:31

am fost si io curios cum de s-a lipit nea Mihail Bogdan Savin de un asemenea contract obez. adica, sa vinzi cateva mii de masini boului de stat, la preturi de circa 8 ori mai mari, e totusi o realizare, trebuie sa recunoastem. io personal admit cu toata sinceritatea ca nu-s in stare de asa performanta. poate si din cauza ca mi-ar fi jena sa fur in halu asta.

no bine, sa lasam filozofia de sarac la o parte, si sa insiram faptele de arme ale sus numitului.

i-auzi una:
Domnul patron cu pricina apare in analele lu google prima data in anul 2003. cand incearca sa traga pe pula statul roman, cu o suma modica de 18.24 miliarde lei. adica vreo 3 mil $ la vremea respectiva. metoda relativ simpluta: vinderea unui vaporas intre diversi borfasi, la valoare dubla(de fiecare data), si in cele din urma borfasu cere restituire de TVA. detalii suficiente gasiti aici, pagina 55. sau aici.
numele firmei prin care a incercat marlania: SC Ager Leasing SA

i-auzi 2 si 3:
in 2004, Bogdanel se pune in relatii foarte calduroase cu Militia (contra a 400.000E spagi), si vinde Militiei 1.500 de Dacii. la un pret “modic” de 13.2 mil E. partea lui din treaba asta fiind in jur de 5 mil E.

probabil ca ramasese omu fara bani de tigari, ca mai masluieste o treaba si cu vreo 50 de autobuze in 2005, vandute fraierilor din Iasi.
la asta omu participa si castiga fara probleme in fata BRD, cu firma SC Ager Leasing SRL. contract castigat impreuna cu SC Dunarea. castigul impartit de cele 2 firme? faceti voi socoteala: la o alta licitatie, in alt judet, SC Dunarea a oferit respectivele autobuze cu 30.000E mai ieftin.
per total, banii de tigari facuti de cele 2 firme: cam 40.000E, sa zicem, multiplicat cu 50 buc autobuze.

detalii despre manariile astea 2 gasiti aici.

i-auzi 4:
in 2006, omu persista in biznes. de ce nu, pana la urma, daca statu e asa de prost si marca banu la greu?
Ager Leasing Giurgiu face un contract cu IGPR pentru achizitia in leasing a 6.000 de Dacii Logan.
se mentioneaza in articol ca Electrica SA si IGPR cumparasera pana in momentul respectiv (24.11.07) peste 3.200 Dacii, pentru care s-au platit aproximativ 33 mil E.

valoarea noului contract, pentru 6.000 Loganuri = 258 mil RON. in final, in leasing, respectivu Logan ajungand sa coste in 2006 cam 12.000E.

a fost chiar al naibii de modest de data asta, cre ca iar ramasese fara tigari. informatii aici.

tot discutand despre astea 6.000 de masini, putem afla si cam care sunt “upgradurile” facute unui Logan, ca sa se transforme in super masini de politie. cel putin la nivelul lui 2006. banui ca acum trebuie sa fie tot prea aproape, chiar daca sa zicem cu un 10-20% mai scump.

Aproximativ 4.500 din cele 6.000 de Loganuri intrate în dotarea poliţiştilor români sunt Dacia Logan Ambiance, versiunea 1,4 benzină, al căror preţ normal pe bucată era la data parafării contractului de 22.239 RON, inclusiv TVA, adică 6.280 euro.
Din informaţiile reporterului Indiscret, reiese că maşinile sunt echipate cu o rampă de avertizare acustică modulară, sursă de iluminare portabilă, baterie de acumulatori suplimentară, echipament de radio-comunicaţie, radio-telefoane portabile, trusă sanitară şi triunghi reflectorizant. 4.500 din cele 6.000 de Loganuri cumpărate au inscripţionate autocolante „Poliţia”, „Poliţia Rutieră” sau „Poliţia Rurală”. Restul de 1.500 neinscripţionate sunt Dacia Logan Laureate 1,6 MPI, dar dotate cu mai puţine componente.
La cei 6.280 de euro, cât a costat o Dacia Logan Ambiance în momentul parafării contractului, adăugând utilităţile de 1.500 de euro şi alţi 1.800 de euro, diferenţa între plata în leasing faţă de achitarea cash, plus asigurarea CASCO, ar rezulta suma de 9.580 de euro.

si nu cum mananca cacat omu cu pricina, ca masinile trebuie reconstruite practic. deci in 2006, “tunarea” masinilor de politie a costat 1.500E. acu sa zicem ca, mama ei de inflatie, au ajuns la 5.000E toata cacaturile alea.

pe de alta parte, n-am auzit ca Dacia sa fi inceput a scoate pe linia de fabricatie noul model Logan Militia, nici macar in serie restransa. iar ca sa ranforsezi si upgradezi undeva in jur de 2.000 de masini, de diferite modele, cu firmulita aia de cacat (Ager Leasing), 25 de angajati cu tot cu secretara, cred ca ar lua cativa ani buni.

mai e al dracu de mult de justificat, nu credeti???

cam asta e CV-ul omului care, spaguind diversi militieni si amploaiati publici, a facut zeci de milioane de euro cumparand de la Dacia, punand adaosul lui (si nu unul mic), si vanzand boului de stat. care nu a fost in stare sa cumpere direct de la Dacia. ca deh, ramaneau muritori de foame si bogdanel cu tot neamu lui, si diversi militieni care s-au perindat ca sefi din 2004 pana in prezent.

p.s. ‘ra’tzi ai dracu cu melcii vostri cu tot.

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Octombrie 2008 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s