ciuma liberala, varianta locala

postat de dracu in 2008-09-18 03:18

pana sa vin in concediul asta, eram mandru de oraselul in care am emigrat in deceniul trecut.

ma laudam tuturor colegilor si cunoscutilor ca traiesc intr-un oras mic si cochet, pe malul marii, un orasel vestit in primul rand pentru curatenia lui. un orasel in care tiganii nu-ti dau in cap (fin’ca nu-i rentabil, ei “manageriaza” fetite), si unde putinele probleme sunt facute, in general, de turisti.

de fo 2 mandate, primar era un contzaran d-al meu. si ceva neam cu d-na Dracu (var de-al 2-lea sau ceva de genu asta). ca sa nu intrati la idei, omu habar n-are ca suntem neamuri, asa ca nu-l laud interesat. l-am vazut face to face la vr-o 2 ocazii pe unde m-am nimerit.

“vinovat” de curatenia in oras, si de modul in care arata, in general, orasul, e neamu asta al meu.
primarele de dinainte numa o furat,si l-a durut in cur de oras. neamu meu o tras si el destul (ca deh, umblatu cu mierea e pacatos), da a lasat orasului o uzina de apa facuta cu fonduri europene , un port de iahturi facut cu bani tot d-acolo, o faleza renovata, cateva parculete & fantani, multa curatenie, si altele.

acu, pulimea a votat primar nou. liberal.
drept urmare, aia de aduna gunoaiele in tot orasu au murit toti, sau is in greva, ori si-au dat demisia in bloc. ori pula mea stie unde-s. cert e ca de vreo saptamana, nu mai ridica nimeni gunoaiele in tot orasu. iar io am ghena de gunoi la maxim 50m de geamuri. noroc ca s-o mai racit vremea….. poate ar fi o idee sa platesc pe careva sa ia gunoiu de sub geamu meu, si sa il verse in fata la primarie. sa blocheze drumu, si sa se bucure si primaru liberal de priveliste si arome. ca nu-s egoist. (partea nasoala e ca am ramas cam fara lovele).

profit de ocazie si ii urez proaspatului primare liberal sa moara infipt in pula lu Terente; si alora de l-au votat, sa le coaca pulili. si sa sufere de mancarimi in cur (habar n-aveti ce nasol e!!!).

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Septembrie 2008 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

