bulangii astia…

postat de dracu in 2008-07-02 17:55

“bulangii astia” sunt aia de la Huy Resources (HR).

io imi rup coaiele muncind ca ultimu negru pe plantatie la proiectu asta nou, de m-am tras la fatza ca tzapu la coiae (cum zicea un bun preten), iar ei se caca pe domniile lor pentru o marire de salariu de 400E.

de vreo 3 saptamani nu mai stiu decat munca, carciuma si pat (s-ala rece). in ordinea asta, si fara pauze intre operatiuni.

asta inseamna sa fie “consultant” intr-o corporatie. am totul suportul de la sefii mei, ca vad si astia ca imi rup curu muncind. asa ca ei au propus sa-mi mareasca salaru. iar boarfele alea de la firma de HR care ne biciuie pe diverse plantatii de bumbac prin lume se dau loviti ca le futem standardu cu asa mariri, ca e prea mult dom’le, ce pula mea vreau asa de multi bani, ca de ce n-am zis de secolu trecut, ca ei au facut deja hartiile, si ale labareli d-astea.

poate mi se pune pata si imi bag pula, imi iau traista in batz, si sa ii puna pe aia de la HR sa-mi faca treaba, daca tot is asa de smecheri. s-atunci o sa aduca un englezoi in locu meu, nu musai mai competent, care o sa faca acelsi cacat, numa ca pe bani de 3 ori mai multi.

ca sa va lamuresc, avem de facut in 3 saptamani o treaba care se face in mod normal intr-un an de zile.
adica documentatia de safety a unui proiect nou, in valoare de juma de miliard in primu an. dolari, of course.
discutam de circa 80 de proceduri si planuri, iar fiecare dintre ele se abia la a 3-a revizie ajunge pe campie, la negrii ailalti. ca sa va lamuresc si mai bine UNA BUCATA procedura sau plan se face in mod normal intr-o saptamana. daca e mai naspa, chiar 2-3. faceti voi socoteala cam cate tre sa fac pe zi, ca pe mine ma apuca cu ameteli.

si labarii aia se caca pe ei pt 400E…

deci MUIE generalizata la HR, da?
sa fie, ca e de unde, ca-s ne-mers la femei de fo 2 luni.

p.s. m-am nemerit in lift cu o veveritza care mirosea a MUST.
asa mirosea parfumu ei, sa mor io, a must d-ala din struguri albi, dulce si abia facut.
imi venea s-o halesc, si la propriu, si la figurat, manca-i-as pasarica ei, ca mai era si frumoasa, si cu tzatze.

p.p.s e clar, m-am dus.

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Iulie 2008 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

