21 ore

postat de dracu in 2008-07-10 09:14

mai e putin si se face si maretu termen de 24 de ore.

fusei la carciuma aseara, si am rezistat eroic tentatiei de a lua o tigara de la nea V. no, drept e, ca la cat a fumat, am bagat si io d-asta pasiv macar de vreo 2 tigari. da nu se pune, nu-i asa?

parca respir oleaca mai usor, tusea e mai putin magareasca.

a ajutat mult la disparitia tentatiei de a fuma si faptul ca am dormit ca porcu ieri :)) adica, dupa ce am baut berile, am venit acasa, si pe la ora 8 deja manam porcii la jir. chestie care a durat, cu pauze, pana pe la 3 jumate, cand am facut ochi. mi-am pus un film, l-am vazut, apoi am mai tras o motaiala.

acu savurez cafeluta de dimineata (ceea ce va doresc si voua). fara tigara. io.
voi, treaba voastra🙂

L.E. 23 de ore si 30 de minute de la ultima tigara:

vreau o tigaraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Iulie 2008 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

