Se poate si asa? Banca Transilvania

postat de dracu in 2008-05-07 13:43

Am trimis ieri un mail la Banca Transilvania . Mi-am pierdut cardul acu ceva vreme, si am nevoie de altul nou.

ok, cand am deschis contul in euroi, nu mai stiu din ce motive (nu eram in tara), l-am deschis pe numele lu Dna Dracu.
si, in generozitatea ei, m-o imputernicit si pe mine sa am acces la banii mei.

cont la care am un card. pe care card l-am pierdut, dupa cum va explicam.

deci, trimit mailul la BTR, folosind formularul de pe site, si zicand ca vreau alt card. in timp f scurt, fin’ca nu stau decat vreo 3-4 zile in tara.

imi raspunde un domn, (Rares Parvan), si imi spune ca ar trebui sa se duca azi dna Dracu la banca, sa faca cerere, fin’ca ea e titulara contului. I-am explicat omului ca e cam greu, fin’ca Dna Dracu e aici cu mine.

si culmea, ce raspuns imi da omul:

“Buna ziua,
Am luat eu legatura cu,colega mea XXX YYY din Agentia ZZZ,si vom incerca sa reemitem cardul dumneavoastra in timp util astfel incit sa il puteti ridica personal. La intoarcerea in tara luati legatura cu colegii din agentia ZZZ.”

Adica cum??? Se poate asa ceva??? Ca o banca sa fie atat de rapida in rezolvarea unei probleme??? si fara sa imi ceara 15.423 semnaturi, s-o aduc pe mama, sor’mea, bunica-mea si alte neamuri de la Adam incoace?? La doar 24 de ore dupa ce am trimis mailul, problema sa fie rezolvata (cel putin teoretic).

Pai unde o sa ajungem daca lumea chiar incepe sa isi ia munca in serios, daca bancile incep sa-si respecte clientii si sa se miste rapid???

Domnu Rares Parvan, tot respectul.

p.s. multa muie UPC-ului, carora le-am scris in acelasi timp, si nu ma astept sa primesc in viata asta vre-un raspuns de la ei. eventual in aia viitoare. in care vreau sa ma reincarnez in pescarus, ca sa ma pot caca in capul lor zilnic. Am zis!

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Mai 2008 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

