no, am venit

postat de dracu in 2008-05-15 16:39

am ajuns si io la munci. am multe de zis, dar (din pacate) am si mai mult de lucru. asa ca “zisul” tre sa mai astepte.

oricum, cateva observatii:

* retrag “muia” data UPC. cand am ajuns acasa atat netul cat si cablul mergeau, bine mersi. cre ca vine sfarsitul lumii .

* o muie partiala (asa lejer, de vara) la Banca Transilvania . Mi-au facut cardul, dar au tiparit PIN-ul cu cerneala foarte simpatica.
atat de simpatica incat a trebuit sa imi pun la lucru mintea de inginer, si sa ghicesc cam pe ce lumina ar fi mai vizibil ce au printat ei acolo. am incercat cu lumina de la soare (pula, nu se vedea nimic), de la bricheta (idem), ledul de la laptop (lumina rosie, se zarea vag ceva), de la receiverul de cablu din hotel (led verde).
in cele din urma am reusit intr-un tarziu sa ghicesc despre ce cifre e vorba.

* simpatic modul de a-si intretine curatenia in baie a celor de la hotel (Elizeu).
scurgerea din pardoseala e “proiectata” in asa fel incat, dupa ce faci dus, mai ai apa adunata pe jos si de-o baie. deci clientul, pentru a scapa de “piscina” din baie, tre sa vasleasca circa 10 minute apa de pe pardoseala in scurgere. curatand bine si pardoseala in felul asta. misto.
asta la un pret de 3 meleoane d-alea vechi.

* studentia nu mai e cum o stiam io. pe vremea mea, in proportie de 90% Student = Sarac.
acu au bani de se caca pe ei, baga sama. lasand la o parte ce masini am vazut in Regie.

ma interesa si pe mine sa imi trag neste filme. aveam la mine un hard extern, deci era treaba de copy – paste, nu de scris DVD-uri. ajung in Regie, intreb pe unu si pe altu daca nu stie de la cine as putea sa trag niste filme (asa cum am facut acu vreo 4 ani). nu stia nimeni ni’ca.

ii intreb pe unii la o masa (4 bucati):
– aveti bah filme?
– are oricine filme, din retea
– pai ma intereseaza si pe mine fo 10-20 de filme.
– aaaah, pai da io nu ma duc in camera acu….
– platesc bah!
– noooo, caaaa iooo vreau sa maaa duuuc laaa cluuuub…
(pula mea, i-e lene lu asta si sa se cace..)
– hai bah, ca dau bani, ce pula mea!!!
– noooo, ca nuuu maaa duuuc in cameeeraaaa….

pula mea, cand eram student as fi percutat imediat la o faza d-asta. iar asta nici macar n-a intrebat cat ii dau pt filme.
acu 4 ani mi-am tras vreo 10 filme, in 2 ore mi le-a facut baiatu, si i-am dat 1 milion.

bag seama ca studentia nu mai e perioada aia boema, de baut bere pe garduri, fumat chistoace, poshtit cate o vodca, facut foamea etc.

acu iti da “babacu” masina (de fitze, logic; ca-i genial, ce pula mea, a intrat la faculta), marca banu babacu si pt scos veveritza la carciumi de fitze, da banu si pt prezervative… pula mea, parca era mai misto cand am facut io facultatea
aniuei…

kipin tacin iu!
(cum zicea un mare clasic in viata, retardat de ciuciunghez)

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Mai 2008 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

