am facut-o si pe asta: primul ‘ban’

postat de dracu in 2008-05-21 17:21

dupa mai bine de un an si ceva de discutat, certat, ras si injurat cu o multime de personaje pe net (inclusiv puliticieni), iata ca am ajuns si la punctul in care trebuie sa banez pe cineva.

sincer, nu imi doream sa fac asta, am injurat si am fost injurat, am discutat in contradictoriu pe diverse teme, mai calm sau mai infierbantat, dar totusi nu am banat pe nimeni pana ieri seara.

cum si-a castigat dobitocul respectiv dubioasa onoare?

simplu.
cititi comentariile lui “marius” si “costel” (sau gigel, cum pula mea si-o mai fi zicand, ca-i de fapt o singura persoana), si o sa va lamuriti singuri.

idiotul asta congenital, domiciliat in Iasi (IP-ul INCA nu-l dau), are ca fantezie erotica, dorinta fierbinte, sa o vada de fetita mea avand o “intalnire” de macar 1 minut cu un obsedat sexual. banuiesc ca nu l-ar deranja deloc sa fie chiar el obsedatul cu pricina.

se lauda ca a vazut o gramada de copii agresati sexual.
cu siguranta, daca nu cumva agresati chiar de el, macar isi doreste fierbinte sa faca si el asta.
pentru ca nu vad cum un om normal la cap i-ar putea dori unui copil, ORICARUI copil, indiferent ca-i fiu de tigan, evreu, ungur sau drac, asa ceva.

deci retardatul cu pricina sa aduca rugi fierbinti de multumire celui care a inventat internetul ca are posibilitatea sa ramana anonim, si ca nu mi-a zis treaba asta in fata, ca il bateam numa cu levierul si cu lopata pana cand ii disparea orice fantezie fierbinte cu minori.

printre altele, se pare ca “doar in imaginatia mea bolnava”, cainii vagabonzi ucid oameni. asa ceva nu egzista domle, sunteti prosti toti aia care credeti asta.

respectivii oameni de fapt n-au fost omorati de cainii vagabonzi, ci tot de oameni. imi si imaginez un om muscandu-l de artera femurala pe japonezul ala din Bucuresti, sau 5 oameni sfasiind gatul fetitei din Cta.

si un aviz oricarei persoane care vrea sa comenteze pe aici:

puteti sa spuneti absolut ORICE despre mine.
ce va trece prin cap. ma doare-n pula. ne putem injura, sau putem discuta civilizat. dupa cum are chef fiecare.

Da-l fut in gura, si ii dau pe loc “ban” absolut oricui care se leaga familia mea.

sa nu ziceti ca nu v-am spus.

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Mai 2008 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

