weekend incarcat

postat de dracu in 2008-04-25 17:24

Asta ma asteapta, un weekend plin.

Maine o sa-mi fac zi scurta de munca. mai precis, trec pe la birou sa-mi verific mailurile, si cam atat.

pentru ca am de facut urmatoarele:
cumparat oo (albe, ca am luat d-alea cu coaja rosie, si nu-s bune), o juma de miel, un soi de pasca ruseasca, ceva vin rosu(georgian? moldovenesc?), varza, ceapa si sfecla rosii.

cu legumele rosii o sa incersc sa vopsesc oole, ca nu m-o dus capu sa caut cand am fost acasa vopsea de oo.

jumatea de miel va fi executata in felu urmator:
* capatzana, maruntaiele vor sfarsi sub forma de ciorba
* pulpele la cuptor, specialitatea lu Dna Dracu, nu ma bag (poate fierte in bere, ca am auzit io ceva de genu asta, si suna bine)
* costitele la gratar, sub forma de kebab. yummmy

nah, si ca era cat p-aci sa uit:
Sa Pasteti Fericiti!

daca iese bine, poate bag si poze cu oo vopsite naturist.
ne-auzim p-aci.

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Aprilie 2008 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

