tre sa ma apuc… mama lor de borfasi

postat de dracu in 2008-02-10 23:22

tre sa ma apuc sa dau cu maciuca in stanga si in dreapta. nu mai tine, frate. mama lor de borfasi….

sefu boleste. si ca atare tre sa o fac io pe manjeru. chestie pe care o urasc sincer. cel putin pe proiectu asta, n-o sa accept vreodata sa fiu manajer. nici sa ma futi. drept e ca si bou baltii de la client nu ma inghite, asa ca oricum n-o sa fiu niciodata manajer aici

si ce multinationala sulii e asta, cand negrii de pe plantatie freaca pula, vin la munca 5 zile pe saptamana iar in weekend ii doare fix in bena??? unde mm ati mai vez’t companie unde negracii sa stea acasa, iara sefii si sefutii (io-s in a 2-a categorie) sa munceasca in weekenduri???

pula mea, d-aia am muncit io sa ajug sefut????? ma gandeam si io ca ajung la celalat capat al sulii, da vaz ca de fapt sunt intre 2: aia pe care o iau, si aia pe care o dau. singuru avantaj e ca am si io cui sa dau mai jos, si nu mai sunt la capatu lantului trofic.

astia de pe santeriu se rascoala. unu ca nu vrea sa mai vina duminica la munca. asta e la de 140 de kile. orice ar zice, are dreptate oricum, a bagat vreo 40 de zile pe mare, si cand s-o intors, l-am pus direct la munca in loc sa-i dam concediu. altii ca tre sa-si duca la Maskva mamele/nevestele/amantele/i s-a prajit boileru/& other shit.
si io pe cine sula lu Hercule mai trimit pe mare????

bou’ de englezoi care-i in subordinea romanilor (aka a lu sefu si a mea), dupa ce ca ia 14.000$/luna, s-o apucat si el sa faca fite, ca el nu-i platit sa vina duminica. si ca tre sa-si vada copchilu. i-am recomandat sa studieze atent contractu, ca din cate stiu io ma-sa companie are mereu grija sa bage cate-o fraza de genu “vii la munca 6 zile/sapt, 10 ore/zi, si in afara de asta oricand ni se mai scoala noua”. dupa care l-am bagat si-n pizda masii. in diverse limbi. tu-l in cur de sapator. sa crape ranza’n el de oftica ca are 2 romani stapani

dick head de HSE Manager de la client s-o apucat si asta sa-mi rupa coaiele cu tot felu de cacaturi. si sa se certe cu mine pe chestie de procedurile firmei la care lucrez IO. ‘te’n cur pe mata de sora medicala fara pizda. ca asta e omu ca meserie de baza: paramedic. ‘l in gura de tzaran de la coada avionului, s-o vaz’t si asta mare manager. si ma ingroapa pe mine si pe baietii nostri in Risk Assessmenturi, permise de lucru, si alte cacaturi, de nu mai vedem soarele la fata, stand toata ziua in birou. mortii tai de laba trista.

testo di cazzo al nostru, de-i Project Manajer (PM, ca sa fie mai scurt), stahanovistu dracu, m-o chemat azi la munca. logic ca si duminica trecuta a trebuit sa muncesc. si azi nici macar la birou, care-i la 5 min de mine, ci pe santeriu, la vapor. caca’m’as pe sedinta lui, ca mai tare m-am enervat si la aia. tu’l in cur si p-asta, ca daca mereu incearca sa comprime 2-3 zile intr-una.

deci dupa o noapte la carciuma, am dormit pana pe la 12, si cand am facut ochi si l-am sunat pe sefu soferilor sa-mi dea masina sa ma duc la santeriu: ete pula. ca abia plecase masina de 10 minute, iar urmatoarea era fix la ora la care incepe sedinta. asa ca a trebuit sa-mi salt curu din pat, sa dau fuga la birou ca sa-mi iau PPE-ul, si apoi sa sar intr-un taxi. pe care logic, l-am platit din buzunaru propriu: 10E. ca sa nu intarzii la cacatu de sedinta.

dupa sedinta m-am intors la birou, fin’ca avem un cacat de document care trebuie distribuit in 24h de la emitere. cum veveritzile locale, logic, erau acasa duminica seara la ora 7, normal ca tot io a trebuit sa fac si asta.

abia dupa aia am apucat si io sa bag ceva la ghiozdan, plus o bere.

fain uikend, baga-mi-as…………………………….

Later Edit; luni, 11 febr.
acu tre sa ii pazesc p-astia si sa nu se incaiere; bastinasu de 140 de kile cu englezoiu. englezoiu ameninta cu demisia, da n-am io bafta asta… ca s’ar intoarce iara la facut foamea p’aci.
gradinita curata, manca’ti’as….

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Februarie 2008 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

