scurta discutie pe mess

postat de dracu in 2008-03-30 20:30

am dat drumu la laptop, cu treburi. sa descarc poze muzici si ce draci o mai fi de pe hardu extern pe el. l-am bagat si pe net, sa vaz ce mai zice lumea. si e setat sa intre pe mess direct, pe useru lu dna Dracu.

si ma inoportuneaza o veveritza (de care ma anuntase anterior dna dracu “bah, vezi ca-i una dusa cu cercu care nu’s ce draci vrea de la mine”) cu urmatoarea conversatie:

“BIANCA ROXANA: vreun sclav ?

dna dracu: ai vre-o unu de vanzare?

BIANCA ROXANA: da

dna dracu: nop. m-ar interesa eventual o sclava, ca-s sotul tipei cu care crezi ca vorbesti

BIANCA ROXANA: avem si sclave

BIANCA ROXANA: sunt stapana

dna dracu: sa-ti fie de bine

dna dracu: io inginer

BIANCA ROXANA: te lasa sa faci sex cu alta ?

dna dracu: n-am intrebat-o niciodata. are prea multe tigai la indemana

BIANCA ROXANA: poate nu stie

dna dracu: sa manuiasca o tigaie? ce-i drept, mai are cate ceva de invatat”

dupa care i-am dat ban.

ete de unde vin toti nebunii la mine pe blog.

Later edit:
dupa discutii cu Dna Dracu, am ajuns la concluzia ca de fapt o pereche de sclavi ne-ar cam trebui. unu care sa faca muncile mele (adica un zugravit e musai), si 1 buc sclava care sa aiba grija de maimuta. si sa faca curat dupa ele.

se ofera careva?

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Martie 2008 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

