‘ra-ti ai dracu de nemernici jegosi

postat de dracu in 2008-02-05 01:51

din link in link am ajuns pe la un nene, mare pulitician si el din cate se pare. Nu, n-am auzit de el.
un soi de fost parlamentar. or something.

mi-a sarit mustaru cand am vaz’t cat de dezinvolt explica puliticianu cum se ocupa locurile de “egzperti” si “consilieri” de pe la comitzii si comitete.

Andreea, ai legatura, ca sa zic asa:

“Unii dintre ei { fosti parlamentari PSD}, care ramasesera efectiv fara „paine”, au fost angajati cu chiu si vai pe posturi de experti si consilieri la grupurile parlamentare..Dar aceasta nu datorita unei atitudini/politici de partid ci a bunavointei si omeniei unora dintre lideri…In rest, Dumnezeu cu mila, parca n-ar fi existat si n-ar fi fost, timp de patru ani, demnitari ai partidului…”

deci deja mi se rupe inima de mila fostilor parlamentari PSD, care probabil ca ajunsesera (impreuna cu Gionelu) sa mance din gunoaie si sa doarma pe banci in Gara de Nord.

dupa parerea lui, faptu ca ai lustruit cu succes bucile sefului, si ai capatat un ciolan, te indreptateste la frecat maciuca pe banu public pentru tot restul vietii.

asa ca nu m-am putut abtine sa nu-l carpesc si pe nea asta cu un comentariu:

“deh, iote de ce urasc io politicienii romani in general, si am chiar un “special feeling” pentru cei PSD-isti si liberali.
“Unii dintre ei (parlamentari PSD), care ramasesera efectiv fara „paine”, au fost angajati cu chiu si vai pe posturi de experti si consilieri la grupurile parlamentare..Dar aceasta nu datorita unei atitudini/politici de partid ci a bunavointei si omeniei unora dintre lideri…In rest, Dumnezeu cu mila, parca n-ar fi existat si n-ar fi fost, timp de patru ani, demnitari ai partidului…”

domnu fost demnitar, de MUNCA s-a auzit vreodata pe la dumneavoastra la PSD????

adica cineva chiar sa-si ia un job, si sa munceasca pentru salariu. ca se plang agentii economici ca n-au pe cine sa angajeze.

deci niste neni oarecare, fosti parlamentari, au fost angajati pe bani publici ca “experti” si “consilieri”. criteriul de baza fiind “bunavointa” si “omenia” liderilor de partid.

v-a trecut vreodata prin cap ca poate ar fi o idee buna sa se angajeze “expertii” pe baza de expertiza profesionala, si nu pe baza de “lasa bah, sa mance si gura lui o paine, ca face foamea”. si e o chestie care vi se pare chiar de bun simt.
nu ma angajati si pe mine ca “expert” precum tovarasii cu pricina? ca si mie mi-ar place niste mii de euro pe degeaba.

d-asta sunteti toti o adunatura de incapabili, care nu-s in stare sa faca nici macar o lege fara sa incalce Constitutia macar in 3-4 locuri.

N-aveti idee cat de mult va urasc, mai ales cand va dati de gol. desi e posibil ca deja sa nu va mai pese deloc, ca oricum aveti imunitate in fata legii.

Cu sictir,
Dracu”

logic, cica parerea mea “asteapta sa fie ok”. am o vaga banuiala ca n-o sa fie ok. ca doar e PSD-ist
si in cazul in care ati uitat, baietii au o mare problema cu lipsa cenzurii.

‘le muma-n cur de borfasi si nemernici……

L.E.

Logic, am fost cenzurat. bah, ce perspicace sunt….
dupa cum i-am zis si lu nea, obiceiurile comuniste mor tare greu pe la ei😀

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Februarie 2008 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

