….. pe masa de macelarie

postat de dracu in 2008-03-24 12:06

Nah, asta e tot din ciclul “amintiri din copchilarie”, sau “ce tampenii mai faceam io cand eram mai tanar”.

Care sunteti sub 18 ani, mars la culcare bah!

Pe vremuri, cand se incalta puricele cu 99 de potcoave, si tot mai sarea peste WTC (cand inca erau asta in picioare), munceam la un supermarket. Ala unde gaurii prezervativele.

Fin’ca supermarketu cu pricina era deschis non-stop, de la rangu de casier am fost promovat la cel de bodyguard in schimbu de noapte. Unde trebuia sa am grija sa nu ne futa clientii cele 2 lucratoare. Si eventual sa nu fure ceva din magazin .

Una dintre colege era mai frumusica si subtirica. Ailalta era o grasa. Asta mai frumusica avea un soi de logdnic / prieten / futac or something care era plecat la produs in Italia. Si cica trebuia sa plece si ea in scurt timp, da isi mai umplea timpu cu un job de cacat.

Ca sa nu lungim prea mult pelteaua, din vorba in vorba m-am bagat cu veveritza in biroul din spate, lasand-o pe grasa singura, ca p-aia oricum n-ar fi vrut s-o futa nimeni. Deci n-aveam de ce s-o pazesc .

Ne-am giugiulit noi ce ne-am giugiulit, io pe un fotoliu cam incomod, ea la mine in brate. Cand ne-am hotarat sa trecem la treburi mai serioase, am descoperit ca fotoliul era cam incomod pt asa ceva. Asa ca io, baiat inventiv, deschid usa, si ma hotaresc sa trecem in camera urmatoare, unde era o masa imensa. Din intamplare, camera urmatoare era fix macelaria, dotata cu o masa d-aia acoperita cu inox, si curata luna. Fin’ca macelaru nostru era un profesionist adevarat, si totu stralucea de curatenie cand pleca omu acasa.

Deci ne-am vazut noi frumos de treaba, pe masa cu pricina. Ma rog, s-o cam plans ea la inceput ca-i masa rece si-i ingheata curu, da s-o incalzit corespunzator dupa asta . Dupa ce ne-am terminat treaba, ne-am intors la munci. Grasa radea pe sub mustati (ca avea si d-alea), iar io i-am tras un zambet larg si i-am facut semn sa vina si ea dincolo. Din fericire, n-o venit .

Faza cu adevarat frumoasa o fost ca a 2-a zi o vanit SANEPID-ul in inspectie. Si a luat probe de peste tot, inclusiv din macelarie. Inclusiv de pe masa cu pricina.

Din pacate, n-am apucat niciodata sa aflu ce au gasit analizand probele de pe masa aia, fin’ca la cateva zile dupa fericitu eveniment m-am carat de la jobu cu pricina.

Aaahh si inca ceva: a 2-a zi toate angajatele dadeau in ras cand ma vedeau. Acu nu stiu daca o fi fost din cauza de ce le-o zis grasa, sau daca le-o fi zis ceva veveritza care m-a insotit la macelarie. Io sper ca e vorba de grasa nu de altceva, da nu prea am primit multe critici pana acu. Drept e ca io umblu cu veveritze foarte politicoase de obicei .

So, asta fu. Don’t do this at work. Nu de altceva, da o sa se planga clientii ca le-ati dat muie

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Martie 2008 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

