No, gata si cu Pastele

postat de dracu in 2008-04-29 11:41

Sambata am prestat ca orice corporatist adevarat (da numa pana pe la 12). Dupa care am fost si am luat o juma de miel, o stecla de vin rosu moldovenesc, o pasca (excelenta), un soi de cozonac rusesc (kulich) si m-am carat acasa la gagici.

M-am pus sa vapsesc oole in stil naturist. Asa ca am bagat la cyborgu de bucatarie sfecla rosie, varza rosie si ceapa rosie. Pentru a obtine urmatoarele culori naturale: cacaniu inchis, blio deschis si cacaniu deschis. Dupa 24 de ore de zacut in respectivele zemuri.

Mielu s-o hodinit peste noapte intr-un bait din vin rosu, usturoi, piper, foi de dafin.
(Note to myself: data viitoare sa nu mai iau pt gatit cel mai ieftin vin bastinas, ca sa evit frumoasa culoare violet-aprins pe care o prinsese carnea pana a 2-a zi).

Duminica am iesit la plimbare cu gagicile pe faleza, ca era vremea super. Ne-am plimbat si cu vaporu in golf, prilej pentru a remarca inca odata cat de jegoasa si de poluata e apa. Si, ca de obicei, ne-am oprit la terasa pt kebaburi, unde am dat comanda obisnuita: 2 beri, o vodca, 2 kebaburi de pui, 2 pirzola ( coaste de miel fripte) si un platou cu rosii, castraveti si diverse buruieni aromate. Rosiile au un gust fantastic la astia la carciuma, cre ca-s aduse de la tara.
Maimuta a prestat si ceva dans la bara, sper sa nu isi fi descoperit vreo vocatie

Ajunsi acasa, gagicile au bagat cornu in perna, iar io m-am pus pe facut ciorba, am aruncat friptura cu bait cu tot in cuptor, si din ceva costite ramase am bagat rapid un gratar.
(Note to myself, again: a se verifica intodeauna inainte de a incepe preparatu gratarului daca e bere rece. Ca o bause dna Dracu, si io a trebuit sa incep sa fac kebabul cu vodca. Ori, asa ceva e inacceptabil, toata lumea stie ca gratarul se face CU BERE. O trebuit sa dau o fuga la magazinu de peste drum, sa reimprospatez provizia de beri).

spre seara, Maimuta a avut parte de o sedinta foto.
timp in care ea se indeletnicea cu incaltatul cu un ou de ciocolata.
(in background se poate observa cea mai urata papusa din lume).

No, cam asta fu. Sper ca n-ati facut indigestie

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Aprilie 2008 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

