meciu’ cu popa, partea a 2-a

postat de dracu in 2008-02-04 03:35

fin’ca m-o batut lumea la cap sa dau link la popa, am dat.

si unii dintre cetitori, au mai si scris cate ceva pe blogul lui. bine sau rau, nu stiu, da banui ca nu de bine i-au zis pt faza cu “obligativitatea religiei”. luati si cititi “monstre” de “intelepciune” ortodoxa”. “Obligatorie, fiindcă Binele trebuie promovat. “. cu de-a sila, pare sa fie convins respectivul dobitoc.

uite ce-i scrise careva, nu stiu cine (anonim):

“religia ar trebui sa o iubim din proprie initiativa, nu sa fim obligati de binevoitori!! cam ca ‘mneata… poate ca ar fi mai bune petittii pentru alte activitati, mai importante. oricum, am inteles ca cenzurezi, parinte; ceea ce e cam urat. dar, totodata, e si in spiritul si perpetuarea credintei, nu? ”

dupa cum vedeti, un raspuns mai mult decat civilizat. chiar daca nu-i de acord cu popa cu pricina.

si uite ce raspunse popa, lui sau mie, nu sunt sigur:

“Ultima dată permit anonimilor să-şi dea cu presupusul. Cum era şi de aşteptat, n-ai priceput nimic! Nu-ţi sunt Părinte, pentru că eu nu am copii sifilitici! Nu cenzurez! Public sau nu public… Cenzura implică modificarea textului.

Multe salutări lui Iuda Iscarioteanul!

Dacă ai coaie, dă-ţi numele şi adresa, pui de curvă!”
normal, nu m-am putut abtine si i-am raspuns eu idiotului:

“”parinte”,
si cam de ce ai vrea sa stii tu numele si adresa mea?

trimiti un comando de babe sa-mi rapeasca si omoare copilu? ma excomunici?
cap de pula ce esti, batran decrepit si schizofrenic, cenzura inseamna inclusiv nepublicarea unor scrieri.
am zis bine ca esti unul dintre popii tipici, idiotule.
Cu raspunsurile pline de ura si de mascari, nu faci altceva decat sa-mi dovedesti inca odata ca voi, popimea, sunteti o adunatori de jegosi si de lipitori. in proportie de 90%, cel putin. iar tu cu siguranta esti unul dintre cei 90%.
p.s. ma doare fix la 2 metri in fata pulii de cenzura ta.
daca tu se presupune ca esti un “parinte spiritual”, prefer sa raman “dracu”.
Dracu”.

logic, comentariul meu va fi cenzurat😀

cred ca ar trebui date niste teste psihologice pentru a ti se permite sa faci anumite meserii. iar a fi preot cu siguranta e una dintre ele. sunt suficient de convins ca respectivul popa l-ar pica cu brio. cred ca “omul” regreta amarnic faptul ca nu mai e permisa arderea pe rug

in incheiere, un calduros

MUIE MAH, RETARDATULE!!!

popii cu pricina.

esti unul dintre motivele pentru care popimea are o imagine de tot cacatul.

p.s. nu uitati sa-i pupati mana. nu conteaza ce-a facut cu ea fix inainte de asta.

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Februarie 2008 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

