Matusa: si fututa, si cu banii luati :D

postat de dracu in 2008-02-16 15:38

“Consider ca mi-au fost incalcate grav anumitre drepturi, dreptul la tratament egal, la demnitate si onoare, drept pentru care imi rezerv dreptul de a actiona in instante, atit cele romanesti, cit si la CEDO. In acelasi timp, mi-a fost ingradit dreptul de a accede la o functie publica .”

bah bulangiilor ce sunteti bah, ca nu vreti sa fie si ea ministra macar cateva ceasuri… crapa icrele in ea sa semneza macar odata cu “Ministru Matusa”.

deci, cum zisera si altii, io ma propun Ministru al Justitiei. Daca Tari are tupeu sa nu ma propuna, a belit pula, ca-l dau in judecata ca-mi fute drepturili. sa fie clar, da?

sau candidez la alegeri ca presedinte, si daca nu ies ii dau in judecata pe toti rumanii, mama lor de hoti, ca si-au batut pula de dreptu meu de a fi presedinte.

aici gasiti la greu caterinca pe seama Matusii.

fah, dupa ce ca esti urata ca moartea, esti si proasta de ragai.

traiasca Nutzi!

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Februarie 2008 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

