Mama lor de borfasi – azi ungurii

postat de dracu in 2008-03-25 16:28

Nah, sa ma leg si io de unguri. Ca-i la moda

Hai sa incep cu alea bune.

Cand eram student, am tras niste betii pe toata cinstea cu ungurii, la Vatra Dornei. In timpu asta, colegii mei romani verzi, erau ocupati sa se cafteasca. Deh, fiecare cu hobby-urile lui.

Deci al drac’ sa fiu daca am vreo problema personala cu ei, n-am avut experiente naspa (decat ca n-am priceput ce comenta o veveritza cand eram p-acolo si vorbea cu pretena despre mine si pula ala cu care eram. Da’ de bine nu cre ca era, ca n-am prins fofo de unguroaica, din pacate).

Mi-or dat si paine cand am cerut, ba chiar la plecarea din locu cu pricina asa de tare ma imprietenisem cu un carciumar ungur, ca mi-o dat o friptura si o stecla cu vin moka. In timp ce pe colegi nu-i mai primea in bar. Asta din cauza de atitudine:

Io cand intram in carciuma ziceam:
“ – Buna ziua. Dati-mi si mie o palinca va rog. Multumesc.”

Iar colegii ziceau:
“ – Barman! O bere! Si repede, ca ne arde gatu.”

Nah, asa m-o invatat pe mine mama, sa dau “buna ziua” si sa zic “multumesc”. Ca e si moka.

DAR,

Cand vine vorba si mai aud cate un dobitoc de BOZGOR care imi zice: “pai bah pula bah, tu tre sa inveti ungureste ca sa vorbesti cu militianu/judecatoru din colt (sau ce pula mea de functionari publici mai sunt p-acolo)”, atunci mi se pune instant pata.

Bah, ca voi nu vreti sa invatati romanesti, e fix problema voastra, si mi se rupe. Daca voi vreti sa va limitati cu jobu la pascut oile in satu natal, unde toti vorbesc numa ungureste; daca vreti sa va limitati ca business la brutaria din curu satului, pe mine personal nu ma deranjeaza cu nimic. Daca io va cer ceva in romaneste, si nu stiti sa-mi raspundeti, nu-i bai, ca ma duc si cumpar din alta parte, unde stiu sa-mi raspunda, si nu-i deranjeaza.

Da’ sa-mi vii si sa-mi spui ca daca io trec cu masina prin zona, si ma opreste meletianu comunal, io tre sa umblu cu dictionaru la mine, sau sa invat ungureste, ori sa ocolesc zona, va dau muie, sa fie clar. Sunt gata sa las pe oricine sa moara cu arma in mana pt Ardealu stramosesc, da?

La faza asta, din carca de drepturi pe care le aveti comparativ cu cine vreti voi (si sa dau doar tiganii ca exemplu), propun sa se treaca la sistemu francez. In care nu exista minoritati, ci doar cetateni francezi; vorbesti ce limba vrea pula ta, dar cand ai de-a face cu autoritatile statului vorbesti franceza. Ca esti cetatean francez, in pula calului. Nu-ti place, e simplu, da-ti demisia si emigreaza in Irak. Sau Nigeria. Pt ca lasand la o parte ce zice proasta pulii aia de Constitutie, ca limba de stat e limba ROMANA, e d-am-pulea sa ceri functionarilor publici sa invete peste 20 de limbi straine, ca atatea minoritati recunoscute sunt pe la noi. Cum e d-am-pulea sa ii discriminezi daca cumva nu stiu una din limbile cu pricina. Adica de ce sula calului sa fie ala obligat sa invete ungureste, si de ce discriminarea asta pozitiva pt unguri??? Pai ar trebui toti functionarii sa invete in primu rand tiganeste, ca aia sunt clar ca numar primii. Mai multi decat ungurii cu siguranta.

Iar cand ii mai aud si ca bocesc non-stop cea Ungarie Dodoloata, ma apuca rasu, da ma si inervez. Get real, and get a fucking life. Si ce daca o fost odata ungaria mare. A FOST. E deja istorie, in pula mea. Hai sa ne luam la intrecere atunci. De ce sa coboram in istorie numa pana la pa 1800, si sa nu merem mai la vale. Io m-as opri de exemplu la Burebista, care i-a spart pe toti la nas. Si ar trebui, bazat pe cacaturile dupa care plangeti voi, sa cerem inapoi toata ungaria, bulgaria, iugoslavia, o halca de polonia, bulgaria, moldova, ucraina, marea neagra si care dracu or mai fi. Turcii ar putea bine mersi sa ceara toata tarlaua pana la Viena, ca doar pana acolo au ajuns dupa ce i-au batut pe unguri de i-au zapacit. Bulgarii ar putea si ei sa ceara toata tarlaua de pe vremea lui Asan, cand impreuna cu romanii facura si ei o parodie de imperiu al betivanilor.

Ca sa nu mai spun ca mai vaz destui cretini pe forumuri, care se lauda cu mareata lor istorie si faptele de arme. Bah pulelor, nu voi le-ati facut p-astea, ci altii, cand viata umana era mult mai ieftina. Plus ca atunci era la moda sa dai navala peste vecin, si sa ii iei crapatu, trascau’ si fumeia. Pai ar fi un haos generalizat daca ar vrea toti ce visati voi.

Aveti o gramada de unguri in state. Si nu de ieri de azi, ci cam din vremea cand fugeau si ardelenii p-acolo. La americani de ce pula mea nu cereti sa se declare Zona Autonoma, mexicanii, chinejii si care dracu mai sunt p-acolo sa fie siliti sa invete ungureste, si sa cereti alipirea la patria muma. Huh? Mama voastra de borfasi!

Ca sa va zic si de la ce m-am luat:
Ma uitam pe Google Earth, ca ma bate gandu sa bag o tura la vara prin Ardeal. Bah si vadeam numa nume d-astea de-ti fracturezi limba numa cat te uiti la ele, d-apai sa le mai si rostesti. Zic “bah, ce pula mea???? Ori am trecut din greseala granita si acu’s la unguri????” ma uit, recunosc conturu. “N-am trecut mah, tot la noi sunt. Si atunci de ce sula calului nu pot sa citesc ni’ca, si habar n-am unde sa ma duc la vara????” abia dupa aia am vazut ca un d-asta care n-are job, a bagat cateva sute de nume numa in bozgoreste, de am zis c-am gresit tara. Am scos layeru cu pricina, si am reusit si io sa identific locurile. Da m-a enervat faza ca “aici a fost odata pamant unguresc”. asa, si? Acu ce pula mea vrei? Pai si romanii fura de 2 ori numa in ultima suta de ani la Budapesta. Ia ca revendicam si noi parloaga pana acolo, ca doar am cucerit si noi pt cateva saptamani tot terenu ala.

p.s. Ca sa nu mai comentez ce muie isi iau aia 2-3.000 romani care au mai ramas prin Ungaria cand s-au redesenat granitele. Ciocu mic, sa nu va mai auz ca ce isi mai bat romanii pula de voi, si ce necajiti suneti. Sa vi se dea si voua fix atatea drepturi cate au romanii din Ungaria. Asa mi s-ar parea corect.

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Martie 2008 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

