huy resources

postat de dracu in 2008-02-21 11:29

am zis io ca astia de la HR saunt cosmaru oricarui angajat, si ca-s platiti ca sa futa zilele omului.
ca nu dejeaba ii alinta ai mei aborigeni “huy resources”.

am obtinut aprobare de la bulibasa ala marele pt un buget de apartament un pic mai mare decat ala obisnuit. asa, ca e el baiat simpatic, si am io un coi in plus. no, am gasit si apartamentu, fix la bugetu respectiv. drept ii ca nici nu m-am chinuit sa caut mai ieftin, sau sa ma targuiesc, ci m-am dus intins la apartament pt bugetu maxim disponibil pt mine.

no, si acu, pulele de la HR se apuca sa negocieze, ca sa mai scada proprietaru pretu.
desi am aprobarea Project Directorului pt bugetu actual.

pai sa nu le futi muma’n cur????

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Februarie 2008 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

