Completare la campania ‘Omorati fiecare cate 5 caini vagabonzi’

postat de dracu in 2008-04-16 12:42

Ok, sa revenim la subiectul de data trecuta. Vad ca alex dumitrascu imi face reclama la greu😀

Vedeti aici inca un caz. Acu sa nu va imaginati ca asemenea cazuri sunt raritati. Cainii ataca in fiecare zi, dar ucid ceva mai rar.

In primul rand, sa zic 2 vorbe despre mine. Nu sunt vre-un psihopat, n-am schingiuit animale cand eram mic, nu urasc cainii sau alte vietati. Am avut bunici la tara, si ma tavaleam cu cainii prin curte toata ziua. Am avut suficiente animale, in calitate de puradel: pesti, sobolani, porumbei, motan si inca cateva.

Iarasi, intamplator, e cumva legat si de domeniul meu de munca.

Animalele fara stapan, sau cele salbatice / salbaticite se incadreaza la ceea ce se numeste “pest”, din punct de vedere al relatiei cu sanatatea omului. Adica daunatori.
Asta include pescarusi, porumbei, pisici, sobolani, soareci, muste, tantari, caini etc.

Toate cele de mai sus, si altele care intra la “etc” pun in pericol sanatatea noastra, prin contaminare cu diferiti agenti infectiosi: bacterii si viermi in special, dar si ceva virusi. Multe din ele sunt mortale daca nu sunt tratate la timp. Iar contactul lor cu sursele noastre de hrana trebuie evitat prin ORICE mijloace. Este ABSOLUT INACCEPTABIL ca pe langa orice restaurant, cantina, magazin, supermarket, depozit etc aceste vietati sa fie prezente.

Pentru mai multe detalii, cautati informatii despre “HACCP Food Safety Management System”.

Pe langa riscurile legate de imbolnavire, cainii mai prezinta si riscul foarte direct si palpabil de a te musca pana la moarte.

Solutia NORMALA a problemei cu cainii vagabonzi ar fi:
pas 1: adunarea tuturor de pe strazi
pas 2: tinerea pt adoptie pt o perioada de “tz” zile
pas 3: eutanasierea nedureroasa a celor ne-adoptati dupa cele “tz” zile

Pe langa astea, ar trebui ca abandonul animalului de companie sa devina infractiune, care sa fie pedepsita cu puscarie, amenda penala sau munca in filosul comunitatii. Asta ca leac pentru “iubitorii de animale” care ii “salveaza” de hingheri, lasandu-i in strada, dupa ce au incasat banu.

DAR,

Din pacate, Romania este in momentul de fata orice in afara de o tara normala.

Alex Dumitrascu ma “critica” cu “imbecil”. “jeg uman” si alte asemenea complimente. Ma rog, are si el o parere, ca si el e om.

Intrebarea pe care i-o pun pe aceasta cale (ca inca nu mi-a dat acces la el pe forum ca sa-i raspund acolo) este:

Cam la cati caini vagabonzi evaluezi viata copilului tau? Sau a parintelui tau?

Eu, de exemplu, daca ar fi sa aleg intre moartea tuturor cainilor vagabonzi nu doar din romania, ci din lume, si moartea fetitei mele, te asigur ca nu as ezita nici o secunda in a apasa butonul de gazare al cainilor.

Pentru tine, poate reperele morale sunt diferite.
Poate pentru tine, 1 viata de om = 1 viata caine.
Poate pentru tine, viata copilului tau e mai putin importanta decat 10 caini vagabonzi.
Nu e si cazul meu.

Solutia pe care am propus-o (aceea ca cei care vor sa faca ceva pentru a se proteja) poate nu e una foarte potrivita secolului 21. Dar pe de alta parte, e de secolul 21 sa fii mancat de caini in romania???

In mod normal, n-ar fi trebuit sa recurgem la asa ceva, iar institutiile statului ar trebui sa protejeze in primul rand cetatenii, si abia dupa aceea cainii. Si nu invers.

Solutia pe care o propun, uciderea cainilor vagabonzi de catre cetateni, nu e altceva decat o metoda de autoaparare. Atunci cand autoritatile nu dau 2 bani pe viata ta, tu poate stai ca mielul la taiat. Eu unul pun mana pe ghioaga.

Daca iti e familia atacata, ce faci? Astepti sa vina politia, si pana vine, lasi sa iti fie omorati copiii si violata nevasta? E alegerea ta, prietene, eu prefer sa mor cu ei de gat.

Daca tu iubesti mai mult cainii decat oamenii, si decat propria ta familie, sincer, ma doare fix in cur. Lasa sa fiu eu imbecil, si sa-i apar cu pumnii si cu dintii, tu fii civilizat, si lasa-ti familia prada oricui vrea.

Pana la urma, e familia ta, asa ca mi se rupe ca au un tata /sot /fiu cretin, care iubeste mai mult cainii vagabonzi decat pe ei.

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Aprilie 2008 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

