Scrisoare catre UPC

postat de dracu in 2008-01-28 11:09

Asta le-am trimis azi dimineata:

“Domnilor,
In primul rand, exista si Judetul Constanta. In care aveti activitate. Asta cu referinta la lista de judete din pagina “Contact”, unde Constanta nu apare.

In al 2-lea rand, sunt extrem de nemultumit de calitatea serviciilor UPC. Am fost abonat al firmei Astral un numar bun de ani, dar de cand nu mai e Astral, si e UPC, serviciile (si in special relatiile cu clientii) sunt de 2 lei. Am cheltuit cel putin 1 milion de lei (vechi) “discutand” cu un robot telefonic, si asteptand cate 30 de minute (si nu exagerez), ca sa nu “pierd prioritatea”.

Sa trec la subiect. Adresa mea este urmatoarea:
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
De cateva zile bune, nu exista internet. Sotia mea a petrecut cateva zeci de minute bune la telefon, vorbind cu “robotul”, ca sa discute pana la urma cu o persoana. De fiecare data (minim de 3 ori saptamana trecuta) i s-a promis ca “cineva” va veni sa rezolve problema. Se pare ca acel “cineva” a fost al dracu de ocupat, si n-a avut timp in nici una dintre zilele promise. Platesc internetul nu ca fite, ci pentru ca AM NEVOIE de el. Zilele fara internet inseamna bani cheltuiti in plus de catre mine. Ar trebui sa va dau in judecata?

Tin sa va dau si niste vesti proaste. Daca pana acum ceva timp, in XXXXXXXX nu exista alternativa la serviciile de internet, acum exista. Inclusiv firme de cartier, la care pot plati doar jumatate din cat platesc la voi. Si care cu siguranta nu m-ar face sa pierd ore bune la telefon, pentru a reusi doar sa anunt o problema.

Stimati domni. Din momentul asta aveti 48 de ore sa rezolvati problema. In cazul in care nu veti face asta, se vor intampla urmatoarele:
* Voi sesiza OPC.
* Nu voi plati nici o factura la UPC (nici macar pentru vremea cat am avut internet pe luna ianuarie). Astept sa ma dati in judecata.
* Imi voi pune internet de la o alta firma.

O puteti contacta la telefon (pe e-mail din pacate nu, din motive obiective) pe sotia mea, (Dna Dracu) XXXXXXXXXXX, sau direct pe mine Dracu: XXXXXXXXXXXX

De asemenea, tin sa va anunt ca aceasta scrisoare va fi postata pe blogul meu (http://new.ablog.ro/), asa cum vor fi postate si raspunsurile dumneavoastra. Pentru o buna informare a publicului, si (potentialilor) clienti.

Astept cu multa nerabdare raspunsul dumneavoastra. ”

ok, acu astept sa vaz ce se intampla. si-mi pregatesc maciuca, sa le dau sa zaca. ca m-au scos de-a binelea din bocanci.

in afara de asta, pot sa spun ca la “contact” au de departe cel mai de cacat editor de text. daca se poate porecli asa ceva prostia aia pe care o au acolo. bai, nici macar un “enter” nu poti sa dai. adica ma rog, il dai, dar il dai degeaba. ca nu se duce cursorul o linie mai jos. rubrica de comentarii de pe orice blog e deja mileniul 4 fata de treaba ai, ca nivel de editare.

sincer, ceva mai prost inca nu am vazut pana acum.

uitati aici.

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Ianuarie 2008 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

