playing “ruptendo”

postat de dracu in 2007-12-16 23:32

frate, greu uikend….. inca nu mi-am revenit.

am inceput lejer, ieri seara. pe la 10, dupa o baie buna, m-am hotrat sa ies si io din casa, cu colegu M.

ne-am tratat cu o stecla de vin rosu frantuzesc. din lipsa de branzeturi fine, asortata cu floricele. a mers si a 2-a sticla, in aceasi bodega. dupa care, am schimbat bodega, si ne-am dus la alta, cuib de veverite. mah,imi aduc aminte cu prindeam biban la carligu gol.. asa au sarit si alea pe noi frate, sa ne haleasca si mai multe nu.. foamea in gat la greu. a trebuit sa le explic ca-s insurat, ca ma asteapta Dna Dracu acasa, si ca mi-o taie daca miros a fofo. greu am scapat de ele…..

M s-a dus la culcare, io vorbisem cu croatii sa ne intalnim in alta carciuma. mers si acolo, ras inca 3 sticle de vin. deja eram destul de tulburel…. la plecare, ne-am oprit la un cotetz care vinde doner non-stop, si ca niste boieri ce ne aflam, am comandat cate un doner cu portie dubla de carne, asortat de ayran (un soi de Sana) pe post de bautura racoritoare . si a mers brici dupa atat vin ayranu…

in cele din urma, pe la 5, am ajuns si io la cotetz…. am cazut rup, logic. si m-am trezit din ora in ora, sa beau apa.

neata m-am trezit iarasi topit de sete, da in plus aveam si un gust in gura de parca halisem niste sobolani d-aia de canalizare, morti de o saptamana….. asa ca mi-am spalat gatleju cu o bere rece…

in comparatie, in seara asta am fost aproape calugar. am fost la o carciuma unde am balotat un bors rusesc si 5 kebaburi, o berica, apoi la un pub, pt desert (cheese cake + 1 bere), si apoi, home sweet home.

aaahh, si tizu (care-i nou’ sef) e plecat in concediu, ceea ce inseamna ca trag astia de mine ca cainii, din toate partile. asa ca nu prea mai am timp de frecat pisici pe chat, mail sau bloguri.

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Decembrie 2007 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

