m-am intors la munca

postat de dracu in 2007-12-03 02:56

trecu si concediul asta al naibii de reprede. si m-am intors si io la munci.
din pacate, singur de data asta, fara gagici (ca sa nu fie dubii, e vorba de Dna Dracu si Maimutica).

azi dimineata, cand am intrat in apartament, am vazut aruncate peste tot jucariile Maimuticii, patutul ei la mine in camera, biscuitii ei pe masa din bucatarie, si buchetul imens de crizanteme pe care i l-am luat Dnei Dracu cateva zile inainte de plecare. scuturate pe masa. si apa pute.

naspa. mi se pare cumplit de gol apartamentul. de Craciun o sa fiu singur. la fel de revelion. la fel si de ziua mea.
de ce?
pentru bani.
bani ca sa ne construim o casa, unde fetita mea sa se poata juca in iarba, si nu printre betoane. bani ca sa ne luam o masina. bani de pus deoparte pentru cand o ajunge Maimuta la facultate.
sper ca tot ce castig sa merite pretul pe care il platesc.
sper ca fetita mea sa nu imi spuna niciodata: “de ce nu ai fost langa mine? aveam nevoie de tine, nu de bani.”
sper sa inteleaga de ce.
sper.
o sa vedem.

ajunge, ma bag la somn, ca peste 6 ore tre sa fiu la munca.

azi e trist bufonul.
daca v-a placut povestea, mai poftiti si alta data.

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Decembrie 2007 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

