life sucks

postat de dracu in 2007-10-13 03:07

sunt racit bocna, sau cine stie ce drac de virus o fi (ebola?)
parca mi s-a turnat beton in nas, cand tusesc zic ca sunt un mos din ala tabagic de minim 150 ani, imi curg lacrimile in permanenta din ochiu stang, stranut. ah, si imi mai si curge sange din nas..

toate astea banui ca de la nemernicu de HSE Manager de la client, care a reusit sa puna cam juma de firma pe butuci. era cat p-aci sa se intoarca si barja de pe mare din cauza lui, ca tot managementu, cu doctor cu tot era la pat. asta a avut un virus de tot cacatul, pe care l-a imprastiat cu generozitate peste tot. trebuia impuscat de la inceput….

acu umblu prin casa cu masca pe figura, ca sa nu se imbolnaveasca si maimutica sau Dna Dracu, ca mi-am dat foc la valiza.

in afara de asta, e sfarsitul Ramadamului, adica zile libere. teoretic si expatii ar fi avut liber azi si maine. practic, nu doar ca ma duc la munca, da am si de bagat ca negru pe plantatie…

deci cum va spuneam, life sucks.

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Octombrie 2007 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

