inca un mail catre trantorii din parlament

postat de dracu in 2007-10-16 01:03

din lipsa de ocupatie, le-am scris iara. tre sa recunosc faptul ca sunt extrem de dezamagit de rezultat.

se pare ca daca le vorbesti frumos, nu esti bagat in seama de nici o culoare. numa unu din toata haita (Ghise) a catadicsit sa-mi raspunda…

deci, daca vreti sa dialogati cu ei, sfatul meu e sa deschideti corespondenta cu niste mui, sa ii pizduiti putin (pt diversitate), sa ii luati la pula (daca aveti) sau sa le bagati becuri in cur si sa le trageti cate un sut tot acolo (daca sunteti fumei).

pe bune, astia sunt mai rai ca vitele.. daca nu dai cu ranga in ei, nu te asculta.

ok, iote mailu meu:

“Doamnelor si Domnilor,

Imi permit sa va aduc la cunostinta opinia unui stimat coleg de-al
dumneavoastra, cu care am avut mai demult placerea de a ma conversa
pe mail.

Citez:

“3. Sultanul veni nemilos sã-i vadã si pe alesii poporului. Cu greatã-n
trup, dupã un zaiafet de searã, decretã:
Am sã vã schimb pre toti! La uninominal!
La uninominal, strigarã gâstele!
La uninominal, strigarã majordomii din palat!
La uninominal, piþigãiarã nevestele sultanului!

Mãretia aberatiilor ce izvorãsc din guri lipsite de Colgate este
tristã pentru România. Brusc, devenirãm europeni! Brusc, prioritatea p
rioritãtilor se schimbã! Brusc, “mismasurile” fãcute-n tãcere trebuiesc
uitate!

Zilnic, diferti distinsi colegi, necunoscãtori dealtfel într-ale
alegerilor, ne dau lectii, respectând cu sfintenie comanda Sultanului.”

Link-ul catre intreaga declaratie:
http://www.vzgonea.ro/index.php?option=com_content&task=view&id=92&Itemid=74

Am rugamintea sa imi raspundeti (aceia dintre dumneavoastra care doresc
introducerea votului uninominal; mi-ar place sa cred ca exista macar
cativa) in ce categorie va incadrati dintre cele enumerate de
Dl. Deputat (si Secretar al Camerei Deputatilor, deci probabil
stie ce spune) Zgonea:

1. gâste
2. majordomi din palat
3. neveste ale sultanului

Eu personal imi doresc vot uninominal , dar nefiind coleg cu domniile
voastre, ma consider in afara categoriilor mai sus enumerate.

Cu acelasi respect pe care il acordati si domniile voastre alegatorilor,
Va saluta,
Al dumneavoastra
Dracu”

Ioan Ghise mi-a raspuns:

“Stimate ” Drac”,
sa nu crezi ca sunt toti o apa si-un pamant.
In general cand judeci si pui etichete in bloc unui grup de indivizi,
sansa de eroare este atat de mare cati subiecti sunt in grup. Fiecare
in parte poate fi diferit de eticheta pe care o pui tuturor. E valabil
si pentru alegatori si nu doar pentru ce alesi.
In ce ma priveste, in privinta votului pe circumscriptii uninominale
prefer modelul german de alegere a Parlamentului, numit si echilibrat
mixt.
In Europa functioneaza cinci sisteme diferite de vot uninominal iar la
noi este greu sa se cada de acord asupra unui model anume cat timp
principalele cinci partide reprezentate in Parlament prefera siseme
diferite iar doua dintre acestea( PRM si UDMR) sunt pentru sistemul de alegere
pe lista de partid si nu pentru circumscriptii uninominale.
Pe site-ul Camerei Deputatilor se gasesc la numele meu, Ioan Ghise,
atat o Declaratie politica din anul 2005 ( acum doi ani, totusi !!) cat
si un proiect de lege depus in primavara anului 2006 pentru alegeri
uninominale si la nivelul alesilor locali.
Cat despre sultan, gaste si majordomi pare a fi cam fortata analogia cu
un sistem politic in democratie.
Oricum merita de urmarit ca dupa votul pe circumsriptii uninominale sa
se vada ca foarte multi din actualii alesi vor fi realesi. Vom trai si
vom vedea.
Succese in patrunderea meandrelor sistemului politic democratic. A nu
se confunda perceptia rezultata din reflectarea mediatica( tv, presa
scris) cu sistemul real si functionarea lui. Exista mari riscuri de
perceptie deformata a realitatii.
Sanatate si bucurii !

bloc si poui
Cu stima! – prof. Ioan Ghise, deputat liberal de Brasov.
T:
F:
E: ghise.ioan@cdep.ro ghise.ioan@cdep.ro>”

pot sa consider raspunsul lui o mare labareala?
pot!

si daca ma vrea careva sa le scrie, adresele lor de mail le gasiti aici.

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Octombrie 2007 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

