In care se povesteste cum mi-am luat teapa cu porcu’

postat de dracu in 2007-10-08 17:37

Acu cateva zile, mi se facu pofta de o friptura de porc. Dupa mine, „pig rules”, adica carnea de porc e cea mai gustoasa. Nu zic nu si la altele ca oaie, peste, dupa vaca nu ma prea omor, da porcu le bate de departe.

Ok, sa ai parte de un porc decent intr-o tara musulmana „it’s a tricky business”.

Asa ca mi-am luat teapa a 2-a oara.

In ce sens?

Astia, avand in vedere ca au fost sub rusi vre-o 2 generatii, nu mai sunt musulmanii aia pur sange, la care gagicile sa se poarte ca Zorro (cu masca pe fata), sa se imbrace cu draperiile de la geamuri, sa nu stie ce-i ala un pahar de vin, o vodca, un porc, sau o veverita.

Vodca e ok, vinu e bunut, fac si un coniac decent, veveritele arata bine, da cu porcu au dat buleala. Astia nu cunosc marele secret care face carnea de porc foarte buna:

PORCU TREBUIE CASTRAT DE MIC, NAROZILOR.

Porcu nefiind castrat (numa la cei de sex masculin se cere treaba asta), se cheama VIER, nu se mai cheama porc. Si are in plus „calitatea” ca carnea are un gust de cacat. Naspa tare de tot….

Prima oara cand mi-am luat teapa, facusem o bunatate de friptura, am incercat sa mananc, si avea un gust oribil, de ma gandeam ca-i stricata. Apoi m-a lamurit un coleg ca astia habar n-au de faza asta cu castratul…

Am cumparat carne si a 2-a oara. A fost funny, pt ca nu-mi permit cunostintele de limba rusa sa dezvolt ideea f bine doar din cuvinte, asa ca a trebuit sa apelez si la gesturi. M-am amuzat copios, apucandu-ma cu mana de oo si facand gestul taierii.. a little bit scary, though… dupa ce a ras de s-a stricat, in cele din urma macelarul a priceput ca nu m-am dus la el pt surgery (asa cum crezuse initial, si refuza cu tarie sa faca operatia cu pricina), si m-a asigurat ca porcu ce isi odihneste ramasitele la el in galantar a fost de fapt poarca, si n-a avut niciodata respectivele bijuterii de familie. Am cumparat cu toata increderea, si carnea a fost ok.

Da sapt trecuta, iar am dat de vier, si acu tre sa arunc bunatate de fripturica cu ciuperci…. am last-o pe Dna Dracu sa manance, dupa care am intrebat daca i-a placut, de vreo 2 ori. Mi-a zis ca da, si totusi, pana la urma i-am zis si de ce am fost asa insistent cu intrebarile.. mincinoase mai sunt fumeile astea, domle… cica a simtit ea ceva naspa, da n-a vrut sa-mi zica, ca sa imi menajeze ego-ul de bucatar…

Asa ca tura viitoare, intrucat intre timp cunostintele mele de rusa au ramas cam la acelasi nivel, o sa incerc sa ii explic iar macelarului exact ce vreau, ca sa am si io carne de o friptura decenta…

P.S. ma gandeam sa inaugurez o rubrica de genu „Cooking for Dummies”, pt veveritele nestiutoare, si burlacii puturosi. Chestii rapide, si care necesita in general cunostinte de baza ca deschis usa la frigider, scos altceva decat bere, dat drumu la aragaz, si aruncat ceva in oala.

Anybody interested?

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Octombrie 2007 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

