Expozitie foto

postat de dracu in 2008-01-21 13:56

ok, am ezitat destul de mult daca sa fac reclama sau nu chestiei asteia. pana la urma, de ce nu?

so, cu sprijinu Ambasadei Romaniei de aici, am reusit sa pun de o expozitie foto. inainte de a va inarma cu bolovani, si a incepe sa aruncati, tre sa va spun faptu ca NU sunt fotograf profesionist , NU traiesc din asta, si N-AM fite ca-s vre-un sange de artist. asta ca sa nu va aud cu “haolio, ce unghi naspa ai prins in poza aia”, “culoarea e prea verde/rosie/albastra” and shit. va place, bine, nu va place, valea, ca-s destui fotografi profesionisti a caror opera o puteti admira.

dealu cu ambasada e atat in avantaju meu, cat si al lor. io imi fac damblaua de a arata pozele in public (printatu si inramatu pe banii mei), iar Ambasada puncteaza ca actiune. ca sa nu zica aia de la minister ca manca banii de salarii degeaba. ei pun la dispozitie sala, maslina si sampania.

si, by the way, Base, nu fi chitra si mai da si tu niste bani mah! ca io unu n-as munci la ambasada pe banii pe care ii iau omeniii, in primul rand, si in al 2-lea rand, in dec 2006 au dat buleala cu petrecerea de ziua romaniei. din lipsa de bani, in primu rand. anu trecut au scos-o la capat mai bine, cu vin moldovenesc in loc de vin de ciorapi flausati la butoi. in parte, si in urma criticilor mele constructive de genu “m-ati facut de cacat cu vinu ala din chimicale, de 1E stecla, ca io chemasem niste cunoscatori in ale vinului romanesc”.

ok, ca sa nu mai lungesc pelteaua, pozele le gasiti aici.

am si o rugaminte la gagicile cu corazonu mai sensibil si fire de hartiste:

dati si voi niste sugestii de nume pt poze, ca unele (cam toate) dintre ele au nume pur ingineresc (si de tot cacatu) cum ar fi: Red flowers (pariu canu va dati seama ce-i); Girl (greu de ghicit); flowers 2, autumn colors 3 (real romantic) si asa mai departe.

p.s. laudele sunt binevenite, da va sparg daca ma criticati

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Ianuarie 2008 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

