Cum fu?

postat de dracu in 2008-01-28 02:55

pai cum sa fie, bine. din spirit de conservare probabil, n-o avut nime curaj sa-mi zica in fata “bah, ce poze de cacat faci”

ca orice lume care se respecta, normal ca n-o venit nime la ora anuntata (adica 17:00). ca pielea mea, separe ca e ceva de cacat in ziua de azi sa fii punctual, si e musai sa intarzii de la 30 de minute la 2 ore. sau mai mult.

deci pe la ora 5 lipeam ultimele titluri pe poze. o inceput sa vina lumea. gagicile, mai la coada. am profitat de ocazie sa le pup pe toate, logic . mai ale ca nu le invitasem pe toate, da a circulat repede barfa, si m-am trezit ca ma intreaba gagica de la front office daca pot veni si ele. alea neinvitate. normal ca n-am avut inima sa zic nu .

ok, au vinit, si a trebuit sa le fac turu pozelor, si sa le povestesc care, cum, si in ce fel. cand am ajuns la a 3-a poza, s-o dat adunarea de catre dom consilier, ca-i timpu de spiciuri. primu cuvanta dom’ ambasador, care baga o gramada de bullshit diplomatic despre prietenia historica dintre popoarele roman si bastinas. nu conteaza ca nu suntem vecini, cre ca si ambasadoru din Papua-Noua Guinee zice la fel, ca deh, definitia diplomatului era parca “ala de te da in pizda matii in asa fel incat ii multumesti cand termina de cuvantat”.

nea consilieru avea job greu, de tradus ce zice ambasadoru atat in engleza (inutil, finca erau majoritatea romani), cat si in rusa.

urma o tanti care zise mai intai ca-l iubeste pe poietu nepereche Eminovici, si pare genu de profa de romana dusa cu capu care chiar crede ce zice. oricum, a recitat cu mare talent cateva strofe din “Luceafaru”. chestie pt care am fost profund recunoscator (ca a recitat numa cateva strofe, ca de tradus l-o tradus pe tot).

punea mult suflet fimeia, iar io ca un porc ce ma aflu, stateam cu mana la gura si comentam catre veveritza din stanga ca Eminovici a murit de sifilis. si ca pretena lui a fost curva. si ca d-aia a scris el o poezie de peste 50 de strofe, ca amanta lui nu numa ca-i punea coarne bosorogului de barbat cu el, da ii mai punea coarne si lui cu un mare bautor de bere (beer ruls!!!). si ca d-aia i-a incondeiat pe toti, ca sa se razbune pe betivanu bautor de bere (care i-a marlit amanta, ca un porc nenorocit, cand el ii scria poezii), si parasuta de amanta-sa.

ok, dupa ce termina tanti de citit, si io de comentat, veni randu meu sa prestez spiciu.

intrucat imi place sa tin spiciuri la fel de mult ca a-mi infinge un batz in cur, am incercat sa fiu scurt. asa ca le-am zis ca senzatia mea din prima clipa cand am ajuns la ei, a fost ca ma simt ca acasa. cu bune si rele. asta o fost partea diplomatica. io de fapt ma refeream la muzica de lu Puradelu Minune (data in draci la radio si in discoteci, and it’s not a fucking joke), dacii 1300 peste tot, pe post de taxiuri, trafic infernal , politisti care incearca sa te jefuiasca, femeie care-s disperate sa se marite cu orice strain (poa sa fie el si tzigan), drumuri pline de gropi etc etc etc. de politica nu zic nici macar pe blog . si le-am zis sa puna mana sa-si viziteze tara, ca in afara capitalei e super fain.

aaaahhhh.. am uitat sa spui ca mi s-or inrosit urechile cand mi-o facut prezentarea dom consilier, ca asa de bine zicea, de credeam ca vorbeste de altu. mare lucru sa fii diplomat, dom’le.

am reluat turu pozelor cu gagicile, am baut sampanie si halit piscoate, si gagicile cre ca se udasera de tot de la poze. serios, am vaz’t io niste balti pe jos. sa nu spuneti ca era sampanie varsata, ca nu va cred.

am mai stat, baut, mancat, facut poze cu veveritzele, etc. sa am si io la ce ma uita cand oi avea 100 de ani, si nu mi se mai ridica nici degetu ca sa-mi salt limba.

intr-un tarziu s-o carat lumea, ies si io din ambasada, ma uitam dupa un taxi, cand ma suna alta veveritza. ca o aparut si ea, cu numa 2 ore intarziere. si cu 2 cumetre atasate. cand plecase deja toata lumea. hai si cu ele sus, da-le o cafea ca sampania se stransese deja, si valea acasa ca-i tarziu si am chef de baut.

asa ca m-am carat la carciuma. unde am tras pe gatlej pana la 3 noaptea, in cantitati considerabile.

bulangii de sefi n-au venit. sa-i fut.

ca urmare, 5 poze (la alegerea ambasadei) o sa ramana pe la ei, sa le puna pe unde vor prin ambasada (cu precizarea “courtesy of Mr. Dracu”. iar pe restu de 15 le iau acasa, si le dau la veveritze prin firma. poate ii dau una (o poza, bah) si lu Project Directoru. cu ideea ca poate sare mama companie cu banu pt urmatoarea expozitie

si cica un nene de la un ziar al universitatii (adica un soi de presa de pielea sulii) o sa scrie de bine. decat sa scrie presa aia mare de naspa, mai bine de bine un ziar pe care nu-l citeste nimeni

no, asta fu.

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Ianuarie 2008 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

