…continuare la depresiv

postat de dracu in 2007-12-23 02:23

no, mi-am mai revenit.

inca n-am terminat de organizat informatiile pe hardu extern, ca-s vreo 15G numa pozele. care trebuie asezate pe categorii: an, tara, personaj principal etc.

se pregatesc si turcaletii mei de craciun, asa ca insira becuri pe sarme, in copaci, pe la balcoane, etc. ba au instalat si vreo 3 brazi (da amarati, de vreo 3 metri) langa statuia unei cumetre, mare poiata de fel.

spre deosebire de romanica, pocnitorile, plesnitorile si petardele (nu va ganditi la prostii, io ma gandesc la alea care zic “bum”, nu “100$”) se vand la liber. motiv de mare bucurie si prosperitate pt chinezoi, ca doar nu degeaba le fac de vreo 4.000 de ani.

in rest, vremea e de cacat, ploua si bate vantul. desi Ina zicea ca e cald, e cald doar la mine in apartament, ca arde semineul non-stop (cre ca o sa ma bata astia de la firma cand o sa vada factura de la gaze).

muzica de calitate esti. vodca esti. guleai esti

p.s. pub-urile s-au golit de expati, care au fost inlocuiti de bastinasi. ceea ce e de naspa.

veveritzele au mai imbatranit. da tot proaste de bubuie si agatatoare (degeaba ) au ramas. ultima data una a intins mana sa ma controleze la mostenitori. m-am ferit, si m-am uitat urat la ea.
– ce, nu-ti place? zice veveritza batrana.
– normal ca nu-mi place. tre sa ceri voie pt asa ceva. si nu-ti dau voie oricum.

nu-mi face placere sa-mi las bijuteriile de familie in maini necunoscute dracu stie ce intentii criminale or mai avea??

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Decembrie 2007 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

