cea mai tare replica

postat de dracu in 2007-11-05 17:01

mai demult, umbland pe bloguri, am dat de o chestie care ma face sa rad si in prezent. si imi insenineaza ziua oricat ar fi ea de cacat. de fiecare data, daca nu ma pufneste rasul, macar un zambet ca a lu Bunicuta tot imi apare pe fata. nu dau locatia exacta unde am gasit chestia (desi nu e asa greu de gasit) fin’ca tipa e o finuta, si scrie multe alte chestii. deci nu vreau sa o facem sa fie stanjenita.

oricum, era vorba de o leapsa cu cele mai haioase replici/intamplari legate de furnicare (asa se traduce “furnication? ).

deci, chiar daca o fi veche, replica de care vorbeam este:

” – Nu cu dintii!! NU CU DINTIIIIII !!!!!!!!”

pacat ca s-a stins leapsa asta. din pacate, nu imi trece prin cap in momentul asta nimic din ale mele care sa fie nici pe aproape la fel de amuzant..

da poate are vecinu. sau vecinu. sau vecinu?
feel free to express yourself.

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Noiembrie 2007 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

