Ce ne asteapta daca ajunge iara Bombo la putere

postat de dracu in 2008-01-23 01:29

In cazul in care va puneti intrebarea aia veche, cum ca daca lupu si-a schimbat paru, isi schimba si naravu, raspunsu e ca sunteti retardati. mai ales fanii lu Bombo.

vine acusica si dovada.

dupa cum va amintiti (cine-si mai aminteste), cand a aparut pe net Armaghedon 2, baietii au fost saltati rapid de procurori. nu mai conteaza pe ce pretext, da motivu era clar:
faptu ca au indraznit sa zica ceva de naspa de Cel Mai Iubit Fiu al Poporului, Maretul Bombo Nastase.

poate ati gandit ca cei cativa ani de penintenta ai lui Bombo i-au folosit la ceva, si s-a mai schimbat si el, pe ici pe colo, prin punctele esentiale.

ete pula.

omu inca are o problema majora cu libertatea de exprimare, si ii sta in gat la greu chestia asta. din fericire, in momentul de fata nu mai poate da ordine procurorilor, da in caz ca iese iar cumva la putere, io ma cac in ele de concedii in romanica. fin’ca n-am chef sa vizitez vre-o parnaie d-a noastra. nu de altceva, dar desi as avea parte cu siguranta de mult mai mult sex, n-au jacuzzi. asa ca nu-mi convine. plus ca as fi la capatul nepotrivit al pulii, chestie care nu ma tenteaza.

sa revenim.
Omu, Bloggeru (sau rejele blogarilor, dupa cum zicea Nea) si Puliticianul Bombo (aka Adrian Nastase, aka “7 case”), nu suporta dom’le de nici o culoare critica (constructiva, zic io ). daca va intrebati de ce pe blogul lui apar in proportie de 90% numa limbi in dos, explicatia e simpla: aproape tot ce nu e pupat dedicat in cur, e cenzurat.

ok, acu si dovada.

comentariile de mai jos,mi-au fost respinse de moderacii lu Bombo. pe criterii nedeclarate, dar cunoscute: nu reprezinta o limba la dosul lui Bombo.
@Aya
(daca trece de cenzura)
2. terenul (Zambaccian)a fost cumparat cu 10.000$. IN MOMENTUL RESPECTIV (nu in 2006), valoarea de piata a terenului, estimata de diverse agentii imobiliare , era de 100.000$.
tin sa iti spun ca eram inca in tara la momentul respectiv, si i-am facut D-lui Nastase o propunere pe e-mail, prin care ii ofeream o suma dubla decat a platit pt terenul respectiv.
Logic, n-am primit raspuns.
ca sa vezi ce afacere a putut sa rateze Don Nastase.
3. consider ca e foarte interesant circuitul proprietarilor (un personaj, urmat de 2 mame de personaje). sigur, dupa parerea ta, e doar o serie de coincidente. eu personal am incetat sa mai cred in Mos Craciun, mai ales cand vine vorba de politicienii romani.

altu respins, in seara asta, dupa ce am aflat ca Mele s-a hotarat sa incalce legea (cf declaratiilor lui de ieri), si sa trimita pan’ la urma dosarele la parchet:

vai de mine, Dom Nastase…
ce-au putut sa va faca nesimtitii astia de liberali.
cum dom’le, pana acu isi dadeau nenumarate caramizi in piept ca ei vor sa respecte legea, si acu brusc s-au razgandit, si fac ceva pe ea de lege???
tz tz tz tz… ce ti-e si cu politicienii astia. nu-si amintesc minciuna nici de dimineata pana seara.
ase de rau ce-mi pare, Dom Nastase, pe cuvant.
da uite, acu aveti in sfarsit ocazia sa demonstrati tutulor alergatorilor ce politician cinstit sunteti dumneavoastra de fapt, si cum v-o chinuit rau’ ala de Base pana acu, cu tot felu de dosare false.

deh,m-am gandit sa fac si io un test (din pura curiozitate), si mi-am schimbat adresa de mail si aia de blog (le-am pus pe a lu sanepidu; no futu-i acu vaz ca si-a sters blogu. mare pierdere pt omenire, pe cuvant), si in loc de Dracu, mi-am zis “Angel” . am scris urmatoarele vanghelisme:
Iata o demonstratia este minunata. Sincere aplauze. Asta ar trebui sa fie un editorial de presa publicat imediat.
Felicitari pentru acuratetea logicii, si frumusetea explicatiei. Va astept la vot, Domnule Prim Ministru.

Recunosc sincer ca m-am simtit ca si cum as fi mancat un cacat proaspat scriind asa ceva, da m-am sacrificat pt o cauza nobila. oricum a trebuit sa ma spal pe dinti dupa aia, ca sa nu borasc.

si, ce sa vezi, surpriza surprizelor, comentariul cu pricina a trecut de cenzura. il gasiti aici, si am si un print screen, daca cumva bajetii sterg / modifica.

Ca concluzie, mesaju meu pt pupinii (pot sa folosesc si io termenu, da?) lu Bombo e urmatoru:

Baieti, ganditi-va foarte bine daca chiar vreti sa votati cu el.

din simplul motiv ca daca il votati, nu mai aveti voie sa va schimbati opinia, si, Doamne fereste, cumva sa va apucati sa-l criticati. ca atunci ati belit-o, si o luati pe urma armaghedonistilor. la rece adica.

dupa cum am demonstrat in postul asta, lui Bombo ii displace profund libertatea de exprimare, si dupa cum a demonstrat el insusi, ii displace suficient de tare pentru a va arunca dupa gratii.

hai piss, ca sa zic asa. sau era piece? peace?

whatever.

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Ianuarie 2008 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

