Bombo Nastase – Rejele Blogarilor

postat de dracu in 2007-12-28 03:09

no futu-i. Regele Blogarilor….

cu umilinta de o vreme m-am bagat cu japca in tribu blogarilor. sau globarilor, depinde de idiot.

ca astazi sa aflu cu surpriza ca avem si noi un reje. deci al dracu sa fiu daca stiam. au fost algeri pentru functia de reje si n-am stiut io? poate candidam si io ca imparat, ceva, ce mama dracu???

ok, ca sa revin la boii nostri, un pupincurist absolut respingator (dati ma click, mereti si cititi, ca sa nu muriti prosti. dati si voi un pupat la reje; cautati la inceput commentul unui “mihnea georgescu”), zice de domnu Bombo urmatoarele:

“Dumneavoastră aţi avea tot dreptul să figuraţi pe prima poziţie a topurilor wordpress, ca Rege al Blogărilor… Problema este un tehnică prespun… Trebuie să vă setaţi limba blogului pe română şi veţi fi primul.” fut-o-n cur de tehnica s-o fut…

“Ştiţi cine este primul în aceste topuri? Aşa-zisul Gramo, în realitate un lector de la Facultatea de Filosofie, cunoscut şi de studenţi pentru deviaţiile comportamentale, care s-a afişat nud pe blog… Soţia dânsului este co-bloggeriţă cu dumnealui şi prestează la gazeta de perete a lui Vântu – Cotidianul…”

Gramos, ati belit-o fratilor. au pus ochii acu pe voi nu numa pupinii liberali, ci si cei psd-isti. daca n-or fi unii si aceiasi
domnu Gramo, chiar ti-ai pus poza la pelea goala pe blog? pe mine sincer m-ar interesa mai mult una cu doamna, no offence. sunt mai traditionalist la gusturi.

by the way, ipochimenu care aplica limbile de mai sus are si blog. am pus link catre un post reprezentativ, zic io

Bombo,

O, te salut, Maret Rege al Blogarilor…

umilul tau supus, Dracu, ti se inchina plin de umilinta…. ma scuzati c-am cutezat sa mai dau cu ghioga in Maretia voastra cu diverse ocazii. de unde pula mea era sa-mi imaginez io ca o sa-mi fiti promovat ca reje. n-am stiut, sa-mi moara porcu.

p.s. da cum ramane pan la urma cu terenu ala din Zambaccian luat cu 10.000$? si cu Matusa Tamara care a venit din Siberia cu un sac de bijuterii si le-a tinut le ciorap pana acu 3-4 ani?

:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

p.p.s. pt “prietenii” mei, cenzorii “echipa AN”:
am bagat si un print screen cu spuselei narodului cu pricina. doar pt cazul in care va hotarati sa ii stergeti postul, ca sa nu-l mai faca de cacat pe Bombo.

Later Edit:

Bombo got a promotion.
se pare ca titlul de “Rejele Blogurilor” era nesatisfacator, asa ca a fost promovat ca “Viitor Reje al Romaniei”.
Now that’s I call a real career…..
Detalii la ipochimen.

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Decembrie 2007 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

