autoru moral

postat de dracu in 2008-01-16 23:03

Asta se incadreaza tot la capitolu “ce imbecilitati mai faceam io cand eram mai tanar”.

Eram inca in facultate, si lucram la un supermarket, la casa, pe tura de noapte. Sincer, era destul de plictisitor. Mai venea ceva lume pana pe la 10-11, apoi ma chinuiam sa raman treaz restu noptii, impreuna cu cele 2 veverite alocate (in legatura cu asta, o sa fie un post separat).

Intr-una din seri, eram cumplit de plictisit. Bah, da o plictiseala d-aia de ma durea. Imi venea sa ma urc pe pereti, n-aveam nica de citit, facut, futut, calc de la casa de marcat n-avea nici macar un solitaire, crancen, ce mai. Colege pe tura de noapte erau 2 triste, vai mama lor, cat malu. Fiecare din ele cat malu, nu impreuna.

Deci ce sa zic, nasol de tot. asa ca, din lipsa de ocupatie, am inceput sa umblu printre rafturi. M-am oprit in cele din urma in fata unei cutii cu prezervative vrac, desfacuta. Nu mai stiu cate dracu erau, 50-100 buc. Le-am luat cu mine la casa, si am inceput sa le numar (deci asa eram de innebunit de plictiseala). Dupa ce am terminat cu numaratu, am inceput sa le citesc. Lectura a fost destul de scurta, asa ca invarteam unu intre degete. Nedesfacut, normal.

Am zarit pe tejghea un bold. Si ma jucam, intr-o mana cu boldu, intr-alta cu prezervativu. Normal, pana la urma a aparut si IDEEA.

Asa ca am luat unu cate unu prezervativele, si le-am dat cate o gaura miiica, mica de tot, cu boldu. Din plictiseala.

Si uite asa am ajuns io autoru moral a cativa copchii, posibil si a ceva boli lumesti

Faza si mai faina a fost peste cateva zile, cand o veverita frumusica foc a venit la mine la casa, cu un pumn de prezervative. D-alea gaurite, normal. Cand am vaz’t-o, am luat-o frumos de o aripa, am plecat de la casa, si am dus-o la raftu unde erau cutii de prezervative sigilate. Pe care nu le gaurisem. Si i-am zis ca nu-I vand din alea vrac, si sa le ia p-alelalte. S-o uitat ea la mine ca si cum as fi fost dus cu capu, da m-a ascultat. Fata isteata .

No, asta fu.
Don’t do this at home.
Si da, stiu ca nu-i frumos ce-am facut. Nu faceti la fel.

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Ianuarie 2008 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

