valoarea mea, valoarea mea…

postat de dracu in 2007-07-07 18:12

astia de la HR (huy resources, cum ii mai alinta lumea), ma uimesc de multe ori..

am lipsit vreo 2 zile, ca am fost la un training.

ajung azi la birou, un plic pe el, pe numele meu. grosut..

mah, zic, poate mi-au dat astia vr-un bonus, ceva, cash… glumeam, normal..

respectivul plic e de la compania la care ne asigura a noastra mama companie.

ce e curios e ca doar eu am primit asa ceva…. ceilalti expati, nu au primit. desi sunt si ei la fel de asigurati ca si mine.

ok, acu niste detalii despre contractul meu. compania plateste tot ce tine de medical, si in caz de ma curatz dna dracu se imbogateste cu 100.000$.

acu, m-am uitat pe polita de asigurare . valoarea pt care sunt asigurat este (tineti-va bine):

2.812.000 USD

mah, am capiat cand am vazut.. ce pla mea?? m-au facut astia Chairman si au uitat sa ma anunte???? mah, totusi, aproape 3 mil e o suma…. fabrica aia de ARO parca a fost cumparata cu vreo 400.000$, sau ceva in genul asta. sa inteleg ca io valorez de 7 ori mai mult??? .

ok, sunt acoperite tot felul de situatii, inclusiv transplant de diverse “spare parts”.

printre chestiile amuzante pe care mi le acopera polita, se numara:
* private hospital room.
adica nu stau cu pulimea….
*repatriation of mortal remains: 5.000$.
avand invedere ca socotisem mai demult cat valoreaza cadavrul meu, si mi-a iesit putin peste 3.000$, nu-i rau

de asemenea, caniste baieti finutzi ce se afla, se ofera sa imi plateasca toate cheltuielile legate de “complications of pregnancy” si “complications of childbirth”. ce sa mai,, sunt niste scumpi. daca cumva raman insarcinat, sigur apelez la ei….

acu toate ca toate, rad io rad, da ma gandesc la altceva…

nu stiu daca asta e si life assurance, da daca e am belit-o. sa va explic de ce:
mama companie doneaza familiei in caz de deces 100.000$. daca mama companie ia de la asigurator 2.812.000$, si imi da “mie” 100.000$, le ramane un profit curat de 2.712.000$.

pai in pielea mea, la banii astia, nici nu mai tre sa scurme dupa petrol… din 72.000 angajati, e suficient sa arunce peste bord in fiecare an cate 100-200 (daca sunt mai lacomi) sau 10-20 (daca-s mai modesti), ca sa faca un profit frumos, fara batatie de cap…

hmmm.. daca ma gandesc bine, cam asta e numarul de mortaciuni in fiecare an.. intre 10-20 pe corporatie. nu uitati ca vorbim despre o corporatie din tara celor care au inventat mafia….

naspa….. vorba cuiva: o sa mor.

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Iulie 2007 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

