Ura

postat de dracu in 2007-08-03 01:35

dupa lupte seculare, care au durat 9 ani (adica din momentu in care mi-am luat rucsacu in spate si am fugit de la mama de acasa), am reusit sa imi iau un cotetz comunist.

azi de dimineata m-am intalnit cu nea fostu proprietar al cotzetului, si i-am inmanat munca mea pe 4 ani de zile.

ciudat e ca nu am simtit nici o nevoie sa sar in sus de bucurie, nici sa ma imbat. am baut un coniac (diluat cu apa de porcii de chelneri), si m-am gandit pt ce am muncit 4 ani, si pt ce am stat departe de familie… pt 4 (ok, mai multi) pereti, construiti prin ’77.

pentru asta am stat pe mare cu lunile, intr-un soi de puscarie plutitoare si benevola, cu termen de eliberare la fiecare 2 luni.

pentru asta n-am apucat sa aud primele cuvinte ale fiicei mele, sa nu ii vad primii dinti, si sa nu ii vad primii pasi.

intrebarea e daca merita pretul platit… inca nu am un raspuns, din pacate, la intrebarea asta. din anumite puncte de vedere probabil ca merita, din altele sigur nu.

probabil ca nici nu exista un raspuns alb sau negru. “DA” sau “NU”.

fata de altii, sunt (sau ar trebui sa fiu macar) fericit. fata de cei care fac credite pe cate 30 de ani (sau mai nou, lasa creditul de platiti copiilor). fata de ei, sunt probabil al dracului de norocos.

fata de cei care primesc totul moca de pe la parinti, poate chiar sunt un dobitoc. habar n-am. si sincer, nici nu imi pasa teribil de mult de cei din categoria asta.

ok. cam atat. sunt fericit. sa zicem.
acu pot sa crap??

Citeste mai mult: Arhiva insemnari August 2007 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

