traiasca italienii … si elvetiencele :)

postat de dracu in 2007-09-06 00:58

sa traiasca, manca-i-ar (asa se scrie??) tata.

pt ca, dupa lupte seculare care au durat juma de an, dupa umblat la coardele sensibile (alea din Elvetia), un pic de amenintari voalate ca-mi bag pla, tziganit pe la telefoane si pe mail, toceala la greu pt NEBOSH, cu rezultate devastatoare pt ei (luat NEBOSH cu “Distinction”), in cele din urma s-au hotarat si ei sa imi mareasca salariul. si nu ca ultima data, cu 100E, de-mi venea sa ii schimb in monezi, si sa le indes in partile unde nu ajunge soarele. ci cu suma de 800E.

in afara de asta, la anu o sa imi plateasca si pt NEBOSH Diploma (inca 5.000$ cel putin). ok, cu asta chiar ma man’ca-n cur, ca acolo-i cu mult mai naspa decat la NEBOSH Certificate.
10 saptamani de scoala, 8 ore pe zi, si 4 examene. futere!
da ma rog, cand maimuta n-are ce face, cica se scarpina-n cur…

eh, asta mi se pare o marire de salariu mai corespunzatoare, avand vedere cariera mea fulminanta in corporatie in 3 ani de zile am ajuns de la HSE Trainee la HSE Advisor, iar salariul mi s-a triplat. tre sa admit ca treaba asta ma face sa fiu cu mult mai mofturos la alte oferte pe care le primesc. asa ca m-am hotarat, daca altii vor sa ma cumpere, tre sa dea un minim de 300E/zi. si o blonda cu tzatze mari ca secretara si cu picioarele lungi.

p.s. multe multumiri papusilor din Elvetia, care au pus si ele cate un umar puternic la propasirea mea materiala. Dupa cum spuneam mai demult (aici), a obtine ajutorul femeilor e destul de simplu (si ieftin), dar de nepretuit

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Septembrie 2007 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

